سرپرست هیات فوتبال ورامین معرفی شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۶:۵۴
کد خبر: ۷۲۰۳۱۶
سرپرست هیات فوتبال ورامین  معرفی شد
ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، طی حکمی ؛ حمیدرضا تات حصاری را بعنوان سرپرست هیات فوتبال منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،وی در مراسم معارفه ، ضمن تقدیر از زحمات پرویز تاجیک رییس اسبق هیات گفت: نمیتوان به سادگی از شایستگی های پرویز تاجیک گذشت ؛ چراکه خدمات ماندگار و زحمات فراوانی را برای خانواده فوتبال ورامین به یادگار گذاشت.

شیرکوند در ادامه اظهار داشت: حال به جهت جدا شدن تاجیک از هیات به دلیل مشکلات شخصی ، با پیشنهاد تات حصاری از سوی برخی اهالی فوتبال مواجه شدیم و تصمیم برآن شد ، وی را در این پست معرفی و مشغول نماییم.

رییس اداره افزود: امیدواریم ثمره این اعتماد منجر به پیشبرد اهداف در هیات فوتبال شود و این امر به جهت تجارب ارزنده تات حصاری در دو دوره بعنوان نایب رییس در هیات های قبلی به منصه ظهور خواهد رسید.

شیرکوند گفت: انتظار میرود اهالی و پیشکسوتان فوتبال درکنار هیات قرار گرفته تا بتوان به جوانان شهر خدمات شایان توجهی ارایه داد.

این مسوول اشاره داشت: در آینده ای نزدیک انتخاب و انتصاب ها در هیات ها طبق آئین نامه ای که به تدوین خواهد رسید با مشورت و مشارکت  پیشکسوتان ورزش و تیمداران صورت میپذیرد تا بهترینها بعنوان گزینه های مورد نظر مورد ارزیابی قرار گیرند.

تات حصاری نیز اظهار کرد : به جهت پیشبرد امور افرادی همچون سعید بیلچی ، سیدمهدی میرحیدری ، داوود قشقایی ، علی شریف ، بوبهرام ، فرهاد قاسمی و رضا عرب هیات فوتبال را همراهی خواهند کرد.

وی گفت:این امید میرود با کمک و همدلی بزرگان فوتبال ورامین ، لیگ منظم و پویایی درسال پیش رو را رقم زنیم تا بهره آن شامل حال جوانان گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز