مدیر خانه ایثارگران استان تهران:

ایثارگران نمونه‌های بی‌نظیری از شهامت و استقامت هستند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۹:۳۳
کد خبر: ۷۲۰۶۳۴
ایثارگران نمونه‌های بی‌نظیری از شهامت و استقامت هستند
مدیر خانه ایثارگران استان تهران گفت: ایثارگران در حفظ دستاوردهای انقلاب نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کنند و نمونه‌های بی‌نظیری از شهامت و استقامت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، اکبر حیدریان در جلسه ماهیانه خانه ایثارگران با اشاره بر خدمت‌رسانی مستمر خانه ایثارگران اظهار کرد: خانه ایثارگران استان تهران سال‌ها در خدمت جانبازان و ایثارگران بوده تا شرایط رفاهی مناسبی را فراهم آورد و از سال ۷۶ تا به حال حدود ۱۲۰ هزار نفر زیر پوشش این خانه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ایثارگران برای حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کردند، افزود: افراد تلاشگر زیر پوشش این خانه نمونه‌های بی‌نظیری از شهامت و استقامت هستند، ما نیز در راستای حمایت از آنان با زیر پوشش قراردادن جانبازان زیر ۲۵ درصد و ایثارگران خدمت‌رسانی می‌کنیم و تا به امروز در سراسر کشور تلاش کرده‌ایم که خدمات شایانی را ارائه کنیم.

مدیر خانه ایثارگران استان تهران تصریح کرد: خانه ایثارگران در سال‌های گذشته با ارائه کارت عضویت افرادی را که توسط بنیاد شهید زیر پوشش قرار نگرفته بودند هویتی نو بخشید.

وی با اشاره بر ادامه خدمات خانه ایثارگران خاطرنشان کرد: این نهاد طرف قرارداد بیمه‌های درمانی است و ایثارگران ما را تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار می‌دهد؛ علاوه بر خدمات مالی خدمات رفاهی هم ارائه می‌دهد و با مراجعه به مجموعه ما می‌توانند از خدمات رفاهی که برای آن در نظر گرفته شده مانند سفر به مشهد مقدس همراه با خانواده بهره‌مند شوند.

حیدریان گفت: تلاش کردیم تا با تصویب یک قانون جدید خدمات بهتری به ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ارائه دهیم، بنا بر قانون جدید که به زودی اجرا خواهد، با ثبت و اجرای این قانون میان افرادی که مدت کوتاهی در جنگ حاضر بودند با کسانی که سال‌ها در جبهه حق علیه باطل جنگیدند تفاوت ایجاد خواهد شد، امیدواریم ایثارگران به حق واقعی خود می‌رسند.

مشاور عالی خانه ایثارگران کل کشور در پایان با بیان اینکه در حق رزمنده کوتاهی نباید داشت، متذکر شد: باید تفاوتی بین جانباز پنج درصدی با ۲۵ درصدی قائل شد در همین راستا ما رزمندگانی که شغل ندارند و فاقد بیمه هستند و در خانه ایثارگران تشکیل پرونده دادند مبلغی بین ۲۵۰ تا ۶۵۰ هرماه واریزی کردیم و با سه بیمارستان و پنج درمانگاه مجهز قرارداد بستیم تا آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این رزمندگان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز