تیم هندبال پیشوا قهرمان مسابقات منطقه ای شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۰۷۸۹
تیم هندبال پیشوا قهرمان مسابقات منطقه ای شد
مسابقات هندبال منطقه ای ویژه بانوان باحضور 4 تیم از پیشوا، ورامین و قرچک در سالن آزادگان سناردک برگزار و طی آن تیم" الف" به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ این دور ه از مسابقات  به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و یادو اره شهداء هفتم تیر  طی 2 روز  توسط فرزانه عبدالهی نایب رئیس هیئت هندبال این شهرستان برگزار شد.

در مراسم پایانی و اهداء جوایز مسابقات منطقه ای هندبال بانوان که با حضور بوربور معاون اداره ورزش وجوانان ، حسین اکرمی نیا مسئول هیئت هندبال پیشواهمراه بود ؛ روح الله اکرمی نیا ضمن تقدیر از زحمات وتلاش هیئت هندبال پیشوا اظهار داشت: با برگزاری مسابقات منطقه ای استعدادهای ناب شناسایی می شوند .

دبیر هیئت هندبال استان تهران خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات برد وباخت نبوده و فقط  طی آن تیم ها آمادگی لازم را جهت حضور در مراحل بالاتر استانی وکشوری کسب میکنند.

حضور داورانی از شهرهای قرچک ، ورامین وپیشوا به همراه تیم ها جهت همکاری در برگزاری مسابقات ؛ از نکات بارز ومورد تقدیر آن بود.

در پایان پس از تقدیر از مربیان وداوران برگزار کننده مسابقات ؛ تیم های اول تا سو م کاپ و مدال و حکم قهرمانی خود را از مسئولان حاضر در سالن برگزاری مسابقات دریافت کردند.

تیم پیشوا "الف" مقام قهرمانی بامربیگری فرزانه عبدالهی

تیم قرچک مقام نایب قهرمانی با مربیگری سمانه حمدی

تیم پیشوا "ب" مقام سوم بامربیگری فرزانه عبدالهی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز