همایش اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۹:۲۶
کد خبر: ۷۲۰۸۱۰
همایش اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی برگزار شد
مسوولین اتحادیه ها ، صنوف و بازاریان و جمع کثیری از فعالان اقتصادی با حضور پرشور در مرقد مطهر امام راحل (ره) ، روز ملی اصناف را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران؛ اصناف،بازاریان واتحادیه های صنفی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) وشهداءبا رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و بااهدای تاجگ لوقرائت فاتحه، یادوخاطره بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران را که همواره براحقاق حقوق عامه تاکید داشتند را گرامی داشته و با اتحاد و همدلی بار دیگر نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی پیمان بستند.

photo_2018-06-22_15-21-58

در این مراسم قاسم نوده فراهانی رئیس منتخب اتاق اصناف تهران ضمن تبریک به فعالان ، اعضاء و مسوولین اصناف کشور گفت: اصناف و بازاریان همانگونه که امام خمینی (ره)به آن اشاره کرده اند،پشتوانه‌ای برای پیشبرداهداف انقلاب اسلامی هستند و همواره آماده اند تا در کنار دولت ، موجب تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ، حمایت از کالای ایرانی ، بهبود کسب و کار و اشتغال زایی شوند .

نوده فراهانی ضمن اشاره به انتخابات اخیر اتاق اصناف تهران اظهار داشت : بازاریان واصناف به‌دلیل حضور پر رنگ‌شان درصحنه‌های حساس تاریخ معاصرایران،یکی ازنیروهای اجتماعی فعال محسوب می‌شوندکه درتحولات دوران انقلاب اسلامی نیزجایگاه ویژه‌ای دارند.متاسفانه در انتخابات اخیر اصناف تهران ، برخی دست های پنهان نمی خواهند تا فعالان ولایتمدار و منتخب برگزیده مردم سکاندار این تشکل بزرگ اقتصادی شوند و عده ای سودجودر تلاش هستند تا با تفرقه افکنی سرعت این چرخ عظیم اقتصادی را کاهش دهند.  این در حالی است که بازاریان نقش عمده‌ای درآرامش بخشی وثبات کشوردارند  و امیدوارم که دولت تدبیر و امید با حمایت لازم موجب تعالی اقتصاد و اصناف گردد.

photo_2018-06-22_15-21-25

نوده فراهانی ادامه داد: امام راحل(ره) بارها دربیانات گوهر بارخویش فرمودند، میزان رای ملت است و بر این مهم صحه گذاشته وتاکید داشتندکه اصناف وبازاریان پشتوانه عظیمی برای اسلام هستند ومعتقدم خودبازاریان نیز بایددرحفظ این مسئله کمال دقت راداشته باشند.

photo_2018-06-22_15-21-54

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز