شهردار گلستان خبرداد:

پس از سال ها انتظار پروژه لوله گذاری جهت جمع آوری آب های سطحی به طول ۳۴۰ متر آغاز شد

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۴:۴۰
کد خبر: ۷۲۱۱۹۷
پس از سال ها انتظار پروژه لوله گذاری جهت جمع آوری آب های سطحی به طول ۳۴۰ متر آغاز شد
شهردار گلستان از آغاز مرحله نخست پروژه لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی در محله باغ مهندس با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، مهندس عرب شهردار گلستان در گفتگو یی عنوان کرد: برای اولین بار در شهرستان بهارستان نصب لوله های پلی اتیلن سایز 600 دوجداره فاضلابی به منظورجمع آوری آب های سطحی جهت جلو گیری از تجمیع لجنزار پس از سال های انتظار شهروندان، به دست مدیریت شهری گلستان تحقق یافت.

شهردار گلستان در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح یادآور شد: با اجرای این طرح مشکل آبگرفتگی مسیر خیابان های باغ مهندس و خیابانها و کوچه های منتهی به آن رفع می شود.

مهندس عرب افزود: کل مسیرهای تحت پوشش این طرح بیش از 340 متر طول است که اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان هزینه دربر دارد.

وی تصریح کرد : شهر گلستان همواره در فصول مختلف سال به خصوص ایام بارندگی با مشکلات بسیار زیادی در زمینه آبگرفتگی معابر روبروست که در تلاشیم جهت رفاه حال شهروندان و جلوگیری از از چنین مشکلاتی با اجرای پروژه لوله گذاری در چند محله سطح شهر گلستان به این امر سامان ببخشیم.

وی در پایان اظهار کرد: هدایت و جمع آوری آب های سطحی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری گلستان در حوزه زیرساخت ها است و این مجموعه با جدیت در پی آن می باشد تا سیستم مدیریت سیلاب و روان آب های شهری را به تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات، توسعه دهد و این مهم به شکل مطلوبی در شهر در حال تحقق است.

 

نظر شما