فرماندار پاکدشت خبرداد:

دکتر محمدباقرنوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز به پاکدشت سفر می کند

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۶:۵۳
کد خبر: ۷۲۱۲۱۲
دکتر محمدباقرنوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز به پاکدشت سفر می کند
هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت از سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان خبرداد و گفت: با دعوت دکتر قمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، محمدباقرنوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوربه همراه مهندس مقیمی استاندار تهران ،عصر امروز به شهرستان پاکدشت حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، فرماندار پاکدشت  گفت: در این سفر چند ساعته، بازدید از پروژه مهم کنار گذر جنوبی(کمربندی)، افتتاح سیلوی گندم 40 هزار تنی شریف آباد،بازدید از مراکز تولید گل و گیاه در برنامه حضور ایشان در شهرستان قرار گرفته که انجام خواهد شد.

تمهیدی بیان کرد: این سفر به منظور بررسی مشکلات مهم شهرستان به ویژه تسریع در روند اجرای پروژه کنارگذر (کمربندی شهرستان) و حل مشکلات صنایع در سال حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید و اشتغال صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در انتها متذکر شد: شهرستان پاکدشت با وجود شهرک ها و لکه های صنعتی و پرورش گل های بی نظیر که باعث شده پاکدشت نام پایتخت گل و گیاه کشور را به خود اختصاص دهد، به عنوان قطب صنعتی استان از اهمیت بسیاری برخوردار است و حضور مسئولان کشوری از جمله دکتر نوبخت در این شهرستان برای رشد و توسعه پاکدشت و حل مشکلات مهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

 

نظر شما