با حضور اصحاب رسانه در شهرستان ری صورت گرفت؛

برگزاری اولین جلسه خانه مطبوعات

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۶:۳۱
کد خبر: ۷۲۳۷۶۷
برگزاری اولین جلسه خانه مطبوعات
اولین جلسه رسمی خانه مطبوعات شهرستان ری با حضور رضا فغانی نایب رئیس خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران و نماینده خانه مطبوعات شهرستان ری و خبرنگاران این شهرستان در سالن جلسات مرکز ری شناسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، نایب رئیس خانه مطبوعات شهرستانهای استان تهران گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصحاب رسانه و خبرنگاران می باشد و خانه مطبوعات به عنوان بازوی اجرایی این نهاد برای ساماندهی و حل مسائل و مشکلات پیراموان خبرنگاران و رسانه ها تعیین شده است.

نماینده خانه مطبوعات شهرستان ری افزود: وحدت و اتحاد بین خبرنگاران شکوفایی اطلاع رسانی در شهرستان ری را رقم خواهد زد و شکاف و ایجاد تفرقه باعث از بین رفتن اعتبار و جایگاه خبرنگاران خواهد شد.

فغانی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب قلم باید مراقب به نفاق و توطئه ها باشند و با همدلی و هم افزایی نگذارند هیچ جریانی بر بهم زدن این وحدت و اتحاد آسیب برساند.

در ادامه جلسه اسمعیل شاه محمدی پیشکسوت رسانه شهرستان ری گفت: خبرنگاران مجموعه خانه مطبوعات و بسیج رسانه باید همانند دوبال در کنار هم باشند تا بتوانند با اوج برسند و در جهت خدمات رسانی به این قشر زحمت کش باید تمام تلاش خود را انجام دهند.

مصطفی علی اکبری رئیس بسیج رسانه شهرستان ری طی سخنانی در این جلسه اظهار کرد: بسیج رسانه همدل و همزبان با خانه مطبوعات است و با تمام توان سعی برایجاد اتحاد هر چه بیشتر بین خبرنگاران را دارد  و آمادگی این مجموعه جهت برگزاری اهداف مشترک بین این دو تشکل اعلام می نمائیم.

در پایان مراسم دکتراحمد ابوحمزه عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح شهر ری به عنوان میهمان ویژه این جلسه در خصوص تاریخ ری گفت: از ۱۵ هزار سال پیش می توان در مورد ری صحبت کرد و بدون اغراق باید گفت، تمام تاریخ بشریت با ری گره خورده است.

دکتر ابوحمزه افزود: شهرری یکی از قدیمی ترین تپه های باستانی را به نام«چشمه علی» دارد. چشمه علی یک تپه باستانی ۹۰۰۰ ساله ای است که با توجه به حفاری که درسال ۷۶ انجام شد ظروف هایی یافت شد که نقوش زیبایی بر روی آنها حک شده بود  و با توجه به تحقیقات و کار های علمی صورت گرفته توسط کارشناسان به جرات می توان گفت که شهرری مادر تهران است.

در پایان این جلسه خبرنگاران بهمراه مهندس ناصری مدیر مرکز ری شناسی از غرفه های این مجموعه بازدید کردند و استاد اشرفی خوشنویس شهرستان ری به رسم یادبود تابلو خط های زیبای را به خبرنگاران اهدا نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز