رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد:

اقلام مورد نیاز در حوزه کشاورزی و بخش تولید باید مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۴:۵۲
کد خبر: ۷۲۴۱۹۵
اقلام مورد نیاز در حوزه کشاورزی و بخش تولید باید مورد توجه قرار گیرد
نعمت الله ترکی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به رویکرد اخیر دشمنان اظهار کرد: ذخیره سازی اقلام مورد نیاز در حوزه کشاورزی و بخش تولید باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ،نعمت الله ترکی امروز (یکشنبه ١٠ تیرماه)در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و پایانه صادراتی گل و گیاه در استان تهران گفت:توسعه کشت های گلخانه ای در سال ٩٦ بسیار خوب پیش رفت و این اقدامات  در سال ٩٧ ادامه می یابد.

وی ساماندهی و توسعه واحدهای دامداری استان تهران را مهم دانست و  افزود:ساماندهی واحدها به ویژه واحدهای غیرفعال و نیمه فعال  از اهداف تولید به ویژه دربخش گوشت قرمز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره  به رویکرد اخیر دشمنان تصریح کرد: ذخیره سازی اقلام مورد نیاز در حوزه کشاورزی و بخش تولید باید مورد توجه باشد.

ترکی با اشاره به گزارش اداره جهادکشاورزی استان در خصوص اینکه ١٠ درصد واحدهای کشاورزی غیرفعال،نیمه تمام و نیمه فعال است گفت: واحدهای نیمه تمام، نیمه فعال و غیرفعال در حوزه کشاورزی باید به سرعت طی ٦ ماه تعیین تکلیف شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود:در واحدهای صنعتی و کشاورزی ارتباط با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی باید افزایش یابد و یکی از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری هم توجه به واحدهای دانش بنیان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز