مدیر منطقه برق شهرستان ملارد خواستار شد:

همکاری همه جانبه ادارات برای پیشگیری از بروز قطعی برق در ملارد

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۱:۵۰
کد خبر: ۷۲۴۴۶۶
همکاری همه جانبه ادارات برای پیشگیری از بروز قطعی برق در ملارد
محمدرضا لشگری در نشست شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان ملارد گفت، کمبود انرژی برق در تابستان سال جاری به دلیل کاهش شدید آب پشت سدها و کاهش توان تولید برق نیروگاه های برق آبی را قطعی دانست و خواستار همکاری همه جانبه ادارات برای پیشگیری از بروز قطعی برق در شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، لشگری مدیر منطقه برق ملارد  اولین نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان ملارد که به ریاست شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، گفت، کمبود انرژی برق در تابستان سال جاری به دلیل کاهش شدید آب پشت سدها و کاهش توان تولید برق نیروگاه های برق آبی را قطعی دانست و خواستار همکاری همه جانبه ادارات برای پیشگیری از بروز قطعی برق در شهرستان شد.

 

وی گفت در صورتی که میزان مصرف در استان کاهش پیدا نکند، اعمال خاموشی غیر قابل اجتناب خواهد بود. لشگری تأکید کرد: عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی در خصوص پرهیز از اسراف و صرفه جویی در مصرف انرژی تأثیر و بازتاب زیادی در بین عموم مردم دارد و تا ادارات در این زمینه پیشقدم نشوند نمی توان انتظار داشت که شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

 

 محمدرضا لشگری در ادامه با اشاره به نیاز به تولید برق در ساعات اوج مصرف، همه واحدهای اداری، صنعتی و تجاری دارای مولد بیش از 100 کیلو وات را موظف کرد در ماه های تیر و مرداد از ساعت 12 الی 16 کل یا بخشی از برق مورد نیاز خود را از طریق ژنراتورهای برق اضطراری تأمین کنند و شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان نیز موظف به تأمین نفت و گاز مورد نیازاین ژنراتورها شد.

 

وی همچنین تأکید کرد: همه سازمان ها باید در خصوص اجرای برنامه های بهینه سازی مصرف برق از جمله خاموش کردن سیستم های سرمایشی و روشنایی غیر ضروری در پایان ساعات اداری، استفاده حداقلی از انرژی الکتریکی جهت روشنایی و تنظیم دمای محیط کار روی 25 درجه تهمیدات لازم را اتخاذ نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز