رییس شورای اسلامی استان تهران :

همه مسئولان باید در شرایط حساس کنونی کشور با همکاری و همفکری انتظارات مردم را با شرایط جدید تطبیق دهند

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۳:۴۶
کد خبر: ۷۲۴۸۹۳
همه مسئولان باید در شرایط حساس کنونی کشور  با همکاری و همفکری انتظارات مردم را با شرایط جدید تطبیق دهند
در شرایط حساس کنونی کشور همه الهام فخاری گفت، مسئولان باید با همکاری و همفکری انتظارات مردم را با شرایط جدید تطبیق دهند و شورای شهر با توجه به جایگاه مردمی و نزدیکی که به شهروندان دارد نقش ویژه ایی در این مهم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، الهام فخاری در اولین نشست هم اندیشی و بررسی مسایل و چالش ها، فرصت ها و تهدیدها، ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه حمل و نقل، محیط زیست و آب که به میزبانی شورای اسلامی شهرستان قدس برگزار شد، گفت: فاصله بسیار کم شهرقدس تا تهران مشکلات بسیاری برای این شهر ایجاد کرده که مهمترین آنها جایگاه خوابگاهی قدس برای تهران است.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی کشور همه مسئولان باید با همکاری و همفکری انتظارات مردم را با شرایط جدید تطبیق دهند و شورای شهر با توجه به جایگاه مردمی و نزدیکی که به شهروندان دارد نقش ویژه ایی در این مهم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این شرایط اضطراری ما نیز باید رفتار مناسب و خاص داشته باشیم، قدس علیرغم کاستی ها و مشکلات ظرفیت نیروی انسانی جوان و آماده به کار دارد که می توان از این ظرفیت استفاده بهینه نمود.

فخاری در خصوص مشکلات حمل و نقل، آب و فاضلاب و محیط زیستی قدس، گفت: در گذشته اهمال کاری صورت گرفته است و اکنون باید به فکر جبران این قصورات بود و بهترین روش همراهی و همکاری فراجناحی است.

وی ادامه داد: در همین راستا برای رفع این مشکلات کمیته های ویژه بررسی و پیگیری با محدودیت زمانی یک ماهه با محوریت شورای استان تهران ایجاد خواهد شد تا راهکارهای مناسب برای برون رفت از این مشکلات اتخاذ گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز