طرح توازن بخشی نیروی انسانی در کمیته امداد استان تهران اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۶:۵۱:۰۸
کد خبر: ۷۲۵۳۹۰
طرح توازن بخشی نیروی انسانی در کمیته امداد استان تهران اجرا می شود
معاون اداری - مالی کمیته امداد استان تهران از اجرای طرح توازن بخشی نیروی انسانی در این نهاد خبر داد و گفت: طرح توازن بخشی منابع انسانی ابلاغ شده که در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، ابوالفضل نوبخت با بیان اینکه توزیع متوازن منابع انسانی و جلوگیری از انباشت نیرو در یک واحد و تامین منابع مورد نیاز واحدهای دیگر از دغدغه اصلی و مهم هر سازمان است، گفت: اجرای این طرح در کمیته امداد از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

 

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد یک نهاد حمایتی و کار آن خدمات رسانی به نیازمندان و محرومان است، بیان کرد: طرح توان بخشی منابع انسانی مستلزم توجه ویژه ای است که با محوریت حوزه ادرای- مالی و همچنین مرکز پژوهش و برنامه ریزی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اداری- مالی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در این طرح با تعیین شاخص های کاربردی نسبت به تعیین و تعداد نیروی انسانی مکفی برای اشتغال در واحدهای مختلف این نهاد اقدامات مرتبط انجام شده است.

نوبخت به اقدامات این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح که در همه استان های کشور انجام خواهد شد با توجه به شاخص های تعیین شده استان های دارای کمبود و مازاد نیرو مشخص می شوند و بعد از بررسی های مرتبط دردبیرخانه شورای راهبردی توازن بخشی منابع انسانی، اطلاع رسانی لازم به استان های دارای نیروی مازاد برای انتقال نیرو به استان های دارای کسری نیرو انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح توازن بخشی درون و برون استانی در سال جاری کاملا اختیاری، داوطلبانه است و کمیته امداد هیچ طرح اجباری و یا طرحی مبتنی بر تعدیل نیروهای مازاد ندارد،تاکید کرد: با فراهم شدن بسترهای مناسب، بسته های تشویقی برای نیروهای که به صورت داوطلب از استان های دارای نیروهای مازاد به استان های نیازمند نیروبروند، پیش بینی شده است.

نوبخت یادآورشد: در کمیته امداد استان تهران 155 نیروی مازاد بر اساس شاخص های تعریف شده مشغول به خدمت هستند.

 

نظر شما