جلسه ستاد امور جوانان ورامین برگزار شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۸:۴۵
کد خبر: ۷۲۵۵۱۴
جلسه ستاد امور جوانان ورامین برگزار شد
با حضور محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین ، جلسه ستاد امور جوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، در این جلسه که با حضور محمدرضا یوسفی فرماندار ، عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی و محمد پیرای دبیر مجمع سمن های جوانان استان تهران برگزار شد ، مسائل و مشکلات جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ورامین گفت : به منظور ساماندهی  فعالیت جوانان و بهره گیری لازم از توان و ظرفیت آنان ، خانه جوان در شهرستان ورامین راه اندازی می شود.

محمدرضا یوسفی اظهار داشت : حل مشکل جامعه در گرو رفع مسائل و مشکلات جوانان است و تا زمانی که از ظرفیت این افراد استفاده نشود نمی توان راه حلی اساسی در این خصوص پیدا کرد.

وی گفت :درب اتاق مسئولان باید همواره بر روی جوانان باز باشد ، مسئولان وظیفه دارند تا حرف جوانان را شنیده و نظرات آنان را در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار دهند چرا که هر گاه به جوانان اعتماد کردیم ، نتایج قابل قبولی را به دست آورده ایم.

وی با تأکید بر راه اندازی هر چه سریعتر خانه جوان در ورامین گفت : انه جوان امتیاز بسیار بزرگی برای ورامین محسوب می شود تا در آن شاهد رشد و پیشرفت جوانان و ساماندهی امور آنان باشیم به این منظور فرمانداری ورامین زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع را در بهترین نقطه شهر را در اختیار اداره ورزش و جوانان گذاشته است تا هر چه زودتر شاهد راه اندازی این مرکز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز