فرماندار قرچک خبر داد

سفر وزیر ورزش به شهرستان قرچک/ فرهنگ ورزش در جامعه و خانواده نهادینه شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۱:۵۷
کد خبر: ۷۲۵۶۹۷
سفر وزیر ورزش به شهرستان قرچک/ فرهنگ ورزش در جامعه و خانواده نهادینه شد
فرماندار شهرستان قرچک گفت: در جهت رسیدگی به مشکلات ورزشکاران و بازدید از اماکن ورزشی وزیر ورزش به شهرستان قرچک سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مسعود مرسلپور در جلسه هم‌اندیشی روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در بدو شروع فعالیت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سه اقدام مهم انجام شد، اقداماتی نظیر ساماندهی هیئت‌های ورزشی، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی و افزایش سالن‌های ورزشی  که از شروع به کار رئیس وقت انجام‌شده است.

وی گفت: در حوزه ورزش دو اقدام صورت گرفته است که عمده آن ترویج ورزش‌های همگانی است و اقدام دوم کمک به ورزش‌های قهرمانی بوده است.

رئیس شورای ورزش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: ورزش بانوان یکی از اقداماتی که در حوزه ورزش روی آن تأکید داشتیم که افزایش یابد و در این خصوص در سطح شهرستان پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و این برنامه باید همه‌گیر شود و به ورزش بانوان توجه ویژه‌ای شود.

سفر وزیر ورزش به شهرستان قرچک

وی افزود: در تابستان امسال وزیر ورزش به شهرستان قرچک سفر خواهد کرد تا از نزدیک زیر ساخته‌های ورزشی این شهرستان ببیند و مشکلات موجود را موردبررسی قرار دهد.

فرماندار قرچک تصریح کرد: در هفته فرهنگی ورزشی شهرستان که در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، وزیر ورزش میهمان ورزشکاران است.

مرسلپور بیان داشت: اقدامی که در هیئت‌های ورزشی انجام می‌شود تجاری نیست و هر اقدامی که صورت می‌گیرد برای رضای خدا و حل مشکلات جوانان ورزشی است.

وی تأکید کرد: ورزش امید، آرزو، اتحاد و همدلی را با خود به تیم ورزشی و فرد ورزشکار تزریق می‌کند و خیلی از بیماری‌های جسمی و روحی را ورزش رفع می‌شود.

فعالیت‌هایی هیئت‌های ورزشی در جهت روی آوردن نسل جوان به ورزش باشد

رئیس شورای ورزش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که در هیئت‌های ورزشی انجام می‌شود باید در جهت روی آوردن نسل جوان به ورزش باشد و جوانان و نوجوانان فعالیت‌های خوب مسوولان هیئت‌ها را الگوی ورزشی خود قرار می‌دهند.

فرماندار قرچک اظهار داشت: در همه جوانب جامعه، جوانان و نوجوانان از ورزشکاران و قهرمانان الگوی برداری می‌کنند، پس قدر خود را بدانید و منش و رفتار پهلوانی خود را حفظ کنید.

مرسلپور گفت: مدیر قرچکی که با ورزشکاران، قهرمان و پهلوانان ورزشی رفتارهای مناسب نداشته باشد، نمی‌توانند در این شهرستان مدیریت کند.

فرهنگ ورزش در جامعه و خانواده نهادینه شد

وی خطاب به روسای هیئت‌های ورزشی گفت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب بذر امید و توانایی را در بین جوانان به وجود آورید و در خصوص خطر اعتیاد و مصرف مواد مخدر به جوانان و نوجوان آموزش‌های لازم داده شود تا خدای‌نکرده نسل جوان درگیر این معضل اجتماعی نشوند.

رئیس شورای ورزش در شهرستان اذعان داشت: فرهنگ ورزش در جامعه و خانواده نهادینه شد، جامعه به کمک‌ها و مشاوره ورزشی ورزشکاران و قهرمانان نیازمند است.

وی در پایان گفت: اداره ورزش و جوانان باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا همه هیئت‌های ورزشی به یک اندازه از امکانات ورزشی و سالن‌ها استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز