استاندار تهران:

مدیران در استفاده از خودرو، آب ،برق و گاز دستگاه ها صرفه جویی کنند

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۶:۵۰
کد خبر: ۷۲۶۴۴۴
مدیران در استفاده از خودرو، آب ،برق و گاز دستگاه ها صرفه جویی کنند
استاندار تهران درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت:مدیران کیفیت سفرها به شهرستان ها را بالا برده و در هزینه های حمل و نقل اضافی صرفه جویی کنند. با مدیرانی که از ساعت ١٣.٣٠ سیستم های سرمایشی دستگاهشان روشن باشد ،برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برناتهران؛محمدحسین مقیمی (امروز  شنبه ١٦ تیرماه )در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به سهم استان در اعتبارات ملی گفت: با پیگیری ها می توان از سهم ملی در بودجه استانی دستگاه ها بهره مند شد و استانهایی که مدیران و نمایندگانشان با وزارتخانه ها ارتباط مستقیم دارند این موضوع محقق می شود.

وی ادامه داد:در شاخص ها وضعیت استان تهران بهتر از وضعیت استان های محروم نیست مثل حوزه های آموزشی و ورزشی که مستقیم در کنترل آسیبها اثر دارند.

مقیمی با بیان اینکه باید نگاهمان را تغییر دهیم و مدیران و نمایندگان برای دریافت سهم ملی به وزارتخانه ها بروند تا کمبودها جبران شود تصریح کرد:از اکنون تا پایان سال قراردادها و مناقصه ها باید انجام شود و کارها به پایان سال موکول نشود ،درست است که بیشتر اختصاص بودجه ها در اسفندماه است اما حداقل ٨٠ درصد بودجه تا قبل این زمان محقق می شود و به سال بعد موکول نشود.

وی در بخش دیگری ازسخنانش با بیان اینکه رئیس جمهور در دیدار با مدیران ارشد کشور به صرفه جویی دستگاه ها اشاره کرد،افزود:منظور از صرفه جویی ،حقوق ومزایای پرسنل نیست وکارمندان دولت با حقوق محدود باید بتوانند زندگی خود را اداره کنند و همه تلاش را به کار بگیریم که کارمندان از محل حقوق و مزایایی که دریافت می کنند امورات خود را بگذرانند.

استاندار تهران گفت:صرفه جویی بایددر محل های اسراف در هزینه های جاری باشد، مثل صرفه جویی در برق،آب و گاز  که در این بخش دستگاه ها تا ٣٠ درصد هم می توانند صرفه جویی کنند که جزء وظیفه ما است و بالاترین مقام اجرایی کشور صرفه جویی در دستگاه ها را خواسته اند وباید اجرایی شود.

وی خطاب به مدیران استان تاکید کرد:کیفیت سفرها به شهرستان ها را بالا برده و هزینه های حمل و نقل اضافی صرفه جویی شود. با مدیرانی که از ساعت ١٣.٣٠ سیستم های سرمایشی دستگاهشان روشن باشد ،برخورد می شود.

 

نظر شما