توسعه شبکه و آبرسانی به دو مجتمع با ۳۰۰ واحد مسکونی در خانی آباد

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۶۹۳۹
توسعه شبکه و آبرسانی به دو مجتمع با ۳۰۰ واحد مسکونی  در خانی آباد
با انجام عملیات توسعه شبکه و لوله گذاری به طول 110 متر، 300 واحد مسکونی مجتمع های دمیرچلی و مزرعه شاهی در خانی آباد از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مدیر امور مشترکین و بهره برداری ناحیه 3 (خانی آباد) آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت: به منظور آبرسانی به این دو مجتمع مسکونی، 110 متر لوله گذاری انجام شد و با سه راه گیری و اتصال این خط 100 میلی متری به خط 200 میلی متری خیابان مهران، 300 واحد مسکونی این دو مجتمع به شبکه آب منطقه پیوستند و از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

مرتضی براری هزینه اجرای این پروژه عمرانی و توسعه شبکه توزیع آب را بیش از شش میلیارد ریال عنوان کرد و  افزود : با وجود تاسیسات زیرزمینی معارض در مسیر لوله گذاری و شرایط ویژه محل انجام سه راه گیری به دلیل حجم زیاد ترافیک در  خیابان مهران، این عملیات در سریع ترین زمان ممکن اجرا شد و با کمترین زمان قطع آب ( حدود 1 ساعت) به پایان رسید.

  ناحیه 3 (خانی آباد) شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری با 45 هزار مشترک آب و 37 هزار مشترک فاضلاب، جمعیتی نزدیک به 300 هزار نفر را در منطقه 19 شهرداری تهران و بخش هایی از مناطق 16 و 17، زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز