مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران:

صرفه جویی ۳۰۰ مگاوات برق تهران با تغییر ساعت کاری ادارات

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۹:۵۹
کد خبر: ۷۲۷۴۱۹
صرفه جویی ۳۰۰ مگاوات برق تهران با تغییر ساعت کاری ادارات
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: تا امروز ۳۰۰ مگاوات مصرف برق در تهران با تغییر ساعت کاری ادارات کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به زمان اوج مصرف برق در تهران قبل از اجرای مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات گفت: اوج مصرف برق ادارت ساعت ۱۱ تا ۶ بعد ظهر است که بیشترین حجم مصرف هم مربوط به استفاده از وسایل سرمایشی است.


وی افزود: در حال حاضر با اجرای مصوبه هیئت دولت و ابلاغ استاندار در استان تهران؛ ۳۰۰ مگاوات برق مصرفی در تهران کاهش یافته است.

صبوری،ادامه روند صرفه جویی مصرف برق در ادارات و سازمان های مستقر در استان تهران را مستلزم خاموشی وسایل سرمایشی پس از ساعت ۱۳.۳۰ عنوان کرد و گفت: تنظیم چیلرها و سیستم های سرمایشی در ۲۵ درجه و خاموش کردن لامپ های اضافی در ادارات تا حد زیادی در کاهش مصرف برق موثر است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ تا امروز طی بازرسی ها ۶۰ درصد دستگاه های مستقر در استان تهران صرفه جویی در برق مصرفی را رعایت کردند و در صورت روشن ماندن سیستم های سرمایشی پس از ساعت ۱۳.۳۰ برق ادارات قطع می شود و پس از این ساعت ادارات و دستگاه ها می توانند از ژنراتورها و مولدهای خود استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز