مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

جشن دهه کرامت در ۸۰۰ هیئت، حسینیه و تشکل مردم نهاد استان تهران برپا می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۱:۵۹
کد خبر: ۷۲۸۹۹۷
جشن دهه کرامت در ۸۰۰ هیئت، حسینیه و تشکل مردم نهاد استان تهران برپا می شود
حجت الاسلام نوری زاده، با گرامیداشت دهه کرامت، ضمن اعلام طرح ها وبرنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی تهران، از برپایی جشن کرامت در 800 تشکل مردم نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران  در جمع با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، برادر گرامیش امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام و آغاز جشن های دهه کرامت، گفت: به یمن قدوم این موالید نورانی، آئین های معنوی در استان تهران همانند سراسر کشور برگزار می شود .

نوری زاده، جهت بخشی به نشاط عمومی با الهام از آموزه های رضوی در تمامی سطوح جامعه همراه با انگیزه و عواطف مذهبی ، هم چنین گسترش و افزایش شناخت معرفت عمومی نسبت به حضرت علی بن موسی الرضا،حضرت معصومه و حضرت شاه چراغ علیهم السلام ، همگانی و فراگیر ساختن فرهنگ، سیره و گفتار این سه بزرگوار در جامعه را از جمله اهداف برپایی مراسم در دهه کرامت برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام برنامه های این نهاد فرهنگی دینی در دهه کرامت، از فعال سازی ستاد شئون فرهنگی و توسعه فعالیت های دینی در فضای مجازی اعم از سایت ها و وبلاگ ها و کانون های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: همزمان با دهه کرامت، 1150 نفر از مبلغین و مبلغات ، سازماندهی و به مراکز آموزشی، فرهنگی و کانون های جمعیتی اعزام می شوند.

حجت الاسلام نوری زاده، اظهار داشت: تبیین سیره حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در 2877 دستگاه اداری و کارخانجات توسط ائمه جماعات، برپایی جشن کرامت در 800 هیئت، حسینیه و تشکل مردم نهاد و مراسم دهه کرامت در 160 مسجد روستایی و شهرک توسط روحانیون مستقر از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی تهران در این دهه خواهد بود.

وی، با اشاره به برگزاری 300 گفتمان دینی با موضوع معارف رضوی در پایگاه های طرح اوقات فراغت تابستان 97 و اجرای 15 کارگاه توجیهی- آموزشی با محوریت فرهنگ رضوی در هیئات مذهبی شاخص شهر و شهرستان های تهران، از توزیع 5 هزار جلد اقلام فرهنگی، کتاب و نرم افزار آموزشی بین گروه های هدف سازمان خبر داد.

تبلیغات و فضا سازی تبلیغی و تولید محتوای کاربردی به گروه های هدف از طریق سامانه پیامکی، هماهنگی و برپایی 300 ایستگاه فرهنگی توسط تشکل های مردم نهاد وابسته ، برپایی مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در 800 مرکز و مؤسسه قرآنی وابسته و برپایی جشن میلاد امام رضا (ع) در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در دهه کرامت است که حجت الاسلام نوری زاده به آنها اشاره کرد.

دهه کرامت از یکشنبه 24 تیر جاری مصادف با اول ذیقعهده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، آغاز و تا سوم مرداد ، 11 ذیقعده میلاد حضرت رضا(ع) نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز