پیام تبریک اداره کل تبلیغات اسلامی تهران به مناسبت آغاز جشن های دهه کرامت

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۰:۵۵
کد خبر: ۷۲۹۰۲۹
پیام تبریک اداره کل تبلیغات اسلامی تهران به مناسبت آغاز جشن های دهه کرامت
اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در پیامی بمناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد، بی تردید دهه کرامت ، یادآور لطیف‌ ترین علائق و مهر و وفای کم ‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در پیامی، فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را به عموم هموطنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، کریمه اهل بیت و شفیعه روز جزاء، یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است و به یمن میلاد فرزندان امام موسی کاظم علیه السلام به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.

 

بی تردید دهه کرامت ، یادآور لطیف‌ ترین علائق و مهر و وفای کم ‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است. مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت ، بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

در این دهه، عطر شمیم رضوی و فاطمی در سراسر کشور می پیچد و زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت (ع) ،حرکت به سوی مصون سازی جامعه از هجمه فرهنگی و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی خواهد بود.

این دهه ، فرصت مغتنمی برای تقویت سه ویژگی معرفت ائمه معصومین، تقویت محبت و تمرین کریم بودن برای همه بشریت است.

 اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، ضمن تبریک و شادباش این ایام خجسته و مبارک به محضر حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج )، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، همه شیفتگان و محبان اهل بیت(علیهم السلام) به خصوص همکاران پرتلاش خود تبریک و تهنیت عرض کرده، از پروردگار متعال، توفیق بهره مندی از دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان، سلامتی و خیر دنیا و آخرت برای خدمتگذاران به نظام جمهوری اسلامی و نیز دختران عفیف میهن اسلامی مسئلت می کند.

 

نظر شما