معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا با تأکید کرد:

لزوم جدیت و وحدت رویه در نظارت و برخورد با کالای قاچاق

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۶:۳۳
کد خبر: ۷۲۹۵۹۸
لزوم جدیت و وحدت رویه در نظارت و برخورد با کالای قاچاق
حسین عباسی، با تأکید بر لزوم جدیت و وحدت رویه در نظارت و برخورد با کالای قاچاق گفت: قاچاق، تولیدات داخلی را تهدید کرده و اشتغال را مورد هجمه و آسیب جدی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین عباس، در جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پیشوا بیان کرد:  ثبات و آرامش اقتصادی پیش‌نیاز امنیت کشور است و بخشی از این ثبات نیازمند سیاست‌ها و اقدامات بازدارنده است که در راستای مسئولیت کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعریف می‌گردد.

وی افزود: در شهرستان پیشوا کمتر با مشکل قاچاق ارز روبرو هستیم اما مسائل موجود در کلان کشور و یا در پایتخت می‌تواند شهرستان ما را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

عباسی اظهار کرد: شاید در پیشوا شاهد قاچاق کالا به‌صورت عمده نباشیم اما با توجه به وسعت شهرستان، مسئله قاچاق هرچند اندک نیز می‌تواند موجب التهاب و تنش در بازار شود که جلوگیری از آن نیازمند هماهنگی، اهتمام، همکاری و تعامل دستگاه‌های عضو کمیسیون هماهنگی مبارزه با  قاچاق کالا و ارز شهرستان است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا گفت: نیروی انتظامی نقش حساسی را در موضوع مقابله با قاچاق کالا و ارز بر عهده دارد و سپاه پاسداران نیز از پتانسیل و ظرفیت بسیار وسیعی در این راستا برخوردار است که همکاری آن‌ها می‌تواند ما را در جهت نیل به اهداف و تکالیف محوله یاری نموده تا به نحو احسن ایفای نقش کنیم.  

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به آثار مخرب  قاچاق کالا و ارز در مسائل اقتصادی، مبارزه با این مسئله موردتوجه مسئولان ارشد نظام قرارگرفته و در همین راستا قانون مربوطه تصویب و  کمیسیون ها و ستادهای مختلفی در سطح کشور و متناظر با آن در استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل گردیده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: معظم له در راستای مقابله با حربه‌های اقتصادی دشمنان بر حمایت از کالای ایرانی تأکید کرده‌اند؛ اعتقاد بر این داریم که نام‌گذاری سال‌ها برای ما نقشه راه است و تعیین می‌کند در طول سال چگونه و در چه جهتی امورات را ساماندهی و هماهنگ کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز