رفع مشکل افت فشار و ارتقای کیفیت آب محله باغ آذری

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۹:۲۸
کد خبر: ۷۲۹۸۳۸
رفع مشکل افت فشار و ارتقای کیفیت آب محله باغ آذری
به منظورارتقای کیفیت آب، رفع مشکل افت فشار و پیشگیری از حوادث احتمالی ، شبکه توزیع آب محله باغ آذری نازی آباد اصلاح و نوسازی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مدیر ناحیه دو (نازی آباد) آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت: عملیات اصلاح و نوسازی شبکه توزیع آب محله باغ آذری به دلیل قدمت و فرسودگی تاسیسات آبی به عنوان یک اولویت مهم در سال 97 در نظر گرفته شد تا با بازسازی شبکه فرسوده قدیمی، امکان ارایه خدمات بهتر و شایسته تر به مشترکان فراهم شود.  

افشین خانی با اشاره به اینکه مرحله نخست این عملیات در اردیبهشت ماه گذشته با اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی درخیابان رحیم زاده و کوچه های اطراف آن به انجام رسیده است افزود: از ساعات پایانی روزگذشته مرحله دوم عملیات نوسازی محله باغ اذری در خیابان زارعی آغاز شد و با اتصال خطوط 100 و150 میلی متری کوچه های سیدالشهدا و ظریف به خط 200 میلی متری خیابان زارعی، با کمترین مشکل در خدمات رسانی به شهروندان و بدون قطعی کامل آب پایان یافت.

او در زمینه اهداف و نتایج اجرای این پروژه عمرانی خاطرنشان کرد: با اتمام این عملیات و اصلاح و بازسازی صورت گرفته، افزون بر ارتقای کیفیت آب آشامیدنی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی شبکه، مشکل افت فشار آب ساکنان خیابان های زارعی و رحیم زاده در محله باغ آذری نازی آباد و کوچه های اطراف آن برطرف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز