فرماندار ویژه شهرستان ری:

ساختار پیشرفت و آبادانی کشور در گروی همبستگی ، اتحاد و همدلی است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۰:۱۹
کد خبر: ۷۳۰۸۳۲
ساختار پیشرفت و آبادانی کشور در گروی همبستگی ، اتحاد و همدلی است
هدایت اله جمالی پور ساختار پیشرفت و آبادانی کشور را در گروی همبستگی ، اتحاد و همدلی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان شماره ۲ مرکز اقامتی شفق با حضور هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران، آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر، اسماعیلی مدیریت مرکز شفق، خانم رجایی مدیریت بهزیستی شهرستان ری، حسین توکلی بخشدار کهریزک، نعمت زاده شهردار کهریزک و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان شماره 2 مرکز اقامتی شفق گفت:پدیده خطرناک مواد مخدر یک مسئله مهم همگانی و اجتماعی است و هر گونه غفلت از سمت مسئولین و خانواده ها برای جامعه صدمه آور و آسیب پذیر است .

وی ادامه داد:مبارزه با اعتیاد یک مسئولیت اجتماعی آست که متوجه همگان بایستی باشد و باید در کنار دستگاهها حضور پیدا کنیم و پیشگیری در این مسئله را در اولویت قرار دهیم .

جمالی پور افزود:صدا و سیما به عنوان یک دستگاه دولتی رسالتش آموزش و آگاهی بخشی به مردم است و اگر این پدیده را باور نکنیم برای نسل ما و جامعه می‌تواند زیان آور باشد.     

او در پایان گفت: ساختار پیشرفت و آبادانی کشور در گروی همبستگی و اتحاد و همدلی است و امیدوارم روزی در کشور با مشارکت تمامی مسئولین و مردم کمترین میزان اعتیاد را داشته باشیم.

خبرنگار: مهدی محمدی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز