نقی علی وند عضو شورای شهر قدس اظهار کرد

افتتاح هشت بوستان در قدس موجب افزایش سرانه فضای سبز در شهر خواهد شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۱۸:۰۶
کد خبر: ۷۳۱۲۶۱
افتتاح هشت بوستان در قدس موجب افزایش سرانه فضای سبز در شهر خواهد شد
روسای کمیسیون های برنامه و بودجه و فرهنگی شورای اسلامی شهرقدس از پروژه های فضای سبز در راستای بررسی وضعیت سرانه فضای سبز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس در حاشیه این بازدید گفت: این بازدید که به همراه معاونت خدمات شهری و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس در راستای بررسی وضعیت سرانه فضای سبز قدس انجام شد.

نقی علی وند افزود: ضرورت توسعه و گسترش سرانه فضای سبز شهری به منظور بهره مندی تمامی مردم در نقاط مختلف شهر از این سرانه ها،تسریع در روند ساخت بوستان های در حال احداث و اجرای کمربند سبز شهری و بهینه سازی بوستانهای قدیمی و ایجاد فضای تفریحی و ورزشی مناسب برای استفاده عموم شهروندان از اولویت های شورا و شهرداری قدس است.

وی با اشاره به نقش حائز اهمیت فضای سبز شهری در حصول طراوت و شادابی هر چه بیشتر و زیبا سازی بصری سیمای شهری اظهار داشت:به طور طبیعی اقتضائات و ضروریات در شهر قدس ایجاب می کند تا به صورتی ویژه، پروژه های توسعه فضای سبز شهری در این منطقه اجرایی و عملیاتی شود.

علی وند عنوان کرد:  بوستان‌های در قدس دست احداث هستند که جزییات آنها به این شرح است، طراحی و اجرای عملیات عمرانی احداث بوستان‌های واقع در انتهای بلوار نسترن، تقاطع بلوار شهدا  و شهرک کارکنان شهرداری در ۲ قطعه  در حال انجام است. این بوستان‌ها در مراحل پایانی احداث قرار دارند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

نماینده شورای اسلامی در سازمان سیما و منظری شهری شهرداری قدس گفت: از دیگر اقدامات مهم در جهت توسعه فضای سبز شهری می‌توان به احداث بوستان گل محمدی در محدوده پارک جنگلی کوشان طیور به مساحت ۱۰ هزار مترمربع، احداث پارک شهری شامل محوطه‌سازی، فضای سبز و وسایل بازی کودک در ورودی این پارک جنگلی به مساحت 10 هزار مترمربع اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز