فرصت دو هفته ای استاندار به فرمانداران:

با هماهنگی بهزیستی محل نگهداری از ٧ هزار معتاد متجاهر تعیین شود

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۱:۳۳
کد خبر: ۷۳۲۷۸۶
با هماهنگی بهزیستی محل نگهداری از ٧ هزار معتاد متجاهر تعیین شود
استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نگهداری ٨ هزار معتاد متجاهر در مراکز نگهداری استان تهران، به فرمانداران تأکید کرد: طی دو هفته آینده زمین مناسب برای نگهداری ٧ هزار معتاد متجاهر با هماهنگی بهزیستی تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور معاونان سیاسی-اجتماعی و امنیتی-انتظامی استانداری تهران و مدیران عضو شورا امروز سه شنبه ٢ مردادماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه پیگیری مصوبات قبلی شورا در خصوص اجرای برنامه های شاد و مفرح درمراکز ماده ١٦، تحویل مرکز خاورشهر از سوی شهرداری به بهزیستی، راه اندازی مراکز ٣٠٠ نفره در شهرستان ها و پیگیری لزوم اجرای آن و دستور وزیر کشور درخصوص الزام شهرداری تهران به همکاری در ساماندهی معتادان متجاهر تهران مطرح شد.

استاندار تهران با اشاره به تحویل مرکز خاور شهر از سوی شهرداری به بهزیستی استان تهران گفت:در حال حاضر حدود ٨ هزار نفر معتاد متجاهر در مراکز مختلف تهران نگهداری می شوند و از این تعداد  ٣٠٠ نفر در فضاهایی متعلق به شهرداری هستند و در خصوص تحویل مرکز خاور شهر نیز ساز و کارها در بهره مندی از فضای سایر دستگاه ها ملاک عمل باشد.

وی با اشاره به نگهداری ٧ هزار معتاد متجاهر باقیمانده در استان تهران برای نگهداری درمراکز گفت: فرمانداران طی دو هفته آینده زمینی برای این موضوع در نظر گرفته وبه بهزیستی معرفی کنند و تا یک ماه آینده محل نگهداری از این تعداد معتادان متجاهر در استان تهران تعیین تکلیف شود.

نظر شما