استاندار تهران در نشست ۵ساعته با صاحبان صنایع شهرستان قدس:

مدیران دولتی در شرایط حساس کنونی مدارا با تولیدکنندگان را نصب العین کنند

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۹:۳۲
کد خبر: ۷۳۲۷۹۷
مدیران دولتی در شرایط حساس کنونی مدارا با تولیدکنندگان را نصب العین کنند
استاندار تهران مدیران استان را مکلف و موظف به مساعدت با فعالین بخش تولید وصنعت دانست و گفت:در شرایط حساس کنونی مدیران مدارا با صنعت گران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران  ؛ محمدحسین مقیمی که در جمع فعالین اقتصادی و صاحبان صنایع شهرستان قدس  با تشریح شرایط حساس کنونی ،تلاش دولت آمریکا را در به انزوا کشاندن ملت ایران بی اثر عنوان کرد و‌ گفت : امروز جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران آغاز شده و آنها تحریم را بعنوان ابزار و نوعی سرمایه گذاری در جهت گیری های سیاست خارجی علیه ملت ایران تلقی می کنند ولی در نهایت ملت ایران همچون گذشته پیروز و سربلند خواهند بود.

مقیمی در ادامه تنها راه بی اثر کردن تحریم های تحمیلی از سوی دشمنان را تکیه بر استفاده از ظرفیت های داخلی نظیر بخش تولید و صنعت برشمرد و خطاب به مدیران دستگاه های حاضر در جلسه گفت:بخشی از مشکلات صنعت گران و فعالین اقتصادی به دست مدیران مرتبط با این حوزه مرتفع می شود وهمه ما موظف و مکلف به حمایت همه جانبه با فعالین بخش تولید هستیم.

او ادامه داد:تولیدکنندگان در کشور در زمره شریف ترین قشر اجتماع به شمار می روند نباید هیچ واحد تولیدی با این مستمسک که هزینه آب وبرق یا بعنوان مثال در پرداخت بیمه کارگران تأخیر کرده ،فعالیتش متوقف شود.

استاندار تهران در ادامه خواستار رعایت جوانب مدارا ازسوی مدیران استان باصاحبان صنایع شدواظهارکرد:در شرایط فعلی فعالین بخش تولید نیازمندحمایت همه جانبه ازسوی دولت هستند و مدیران نباید با تصمیمات تنش زا باعث توقف واحدهای تولیدی شوند.

او همچنین خطاب به مدیران استان اظهارکرد:برای بهره برداری از یک واحد تولیدی با ۵۰نفر کارگر سرمایه ای بالغ بر ۵۰میلیارد تومان هزینه صرف شده و اگر بخواهیم در مقطع فعلی با تصمیمی فعالیت واحد تولیدی رامتوقف کنیم قطعأ بی انصافی کرده ایم .

 

نظر شما