رئیس هیات فوتبال شهرستان پاکدشت مطرح کرد:

برگزاری فستیوال فوتبال در آینده نزدیک

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۸:۴۲
کد خبر: ۷۳۳۰۳۲
برگزاری فستیوال فوتبال در آینده نزدیک
رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی هیئت فوتبال پاکدشت، مساعدت و همکاری مسولین فوتبال پاکدشت در مسیر توسعه قرار داد و که نویدبخش اتفاقات خوب برای پاکدشت است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ فرامرز میرزایی رئیس هیات فوتبال شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته و با تلاش مسولین و حضور سرمایه گذار بخش خصوصی برای فصل جدید مسابقات لیگ یک کشور با تیمی بنام پرسپولیس پاکدشت شرکت خواهیم کرد که این اتفاق برای ورزش و بخصوص فوتبال اتفاقی امیدوارکننده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان پاکدشت در رده بزرگسالان از ۱۵ مرداد شروع خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت با اشاره به فعالیت هیئت فوتبال در تمام رده های سنی افزود: برنامه ویژه ای برای  مسابقات دسته اول بزرگسالان و لیگ برتر رده نوجوانان و جوانان در فصل جدید در نظر گرفته شده است و به زودی شاهد شروع این رقابت ها خواهیم بود.

وی گفت  برنامه ویژه ای برای مدارس فوتبال داریم که مسابقات مدرسه فوتبال ها به عنوان فیستیوال فوتبال برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: امسال بطور جدی  تیم فوتسال بانوان پاکدشت تشکیل شده که به زودی این تیم به لیگ استان تهران اعزام می شود.

وی در اخر گفت: تیم فوتبال منتخب پیشکسوتان پاکدشت خود را برای مسابقات استانی آماده میکند که امیدواریم نتایج امیدبخشی برای فوتبال پاکدشت به ارمغان آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز