با حضور بخشدار کهریزک؛

جلسه بررسی مشکلات جاده شهید چله دوان (قمصر) و جاده سایت برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۳:۴۶
کد خبر: ۷۳۳۲۰۸
جلسه بررسی مشکلات جاده شهید چله دوان (قمصر) و جاده سایت برگزار شد
با حضور بخشدار کهریزک جلسه بررسی مشکلات جاده شهید چله دوان (قمصر) و جاده سایت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ جلسه بررسی مشکلات جاده شهید چله دوان (قمصر) با حضور حسین توکلی کِجانی بخشدار کهریزک، رئیس پلیس راهور منطقه ۱۹، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری، رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، شورای اسلامی باقرشهر، رئیس اداره برق منطقه کهریزک، نماینده سازمان بهشت زهرا (س)، شهرداری باقرشهر و دهیاران روستاهای قمصر و دهنو در بخشداری کهریزک برگزار شد.

در این جلسه بخشدار کهریزک اهمیت به موضوع ایمن سازی جاده ها را مهم برشمرد و افزود: با توجه به تصادفات منجر به فوت و جرح در راه های  و با پیگیری های معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، استاندار تهران ضمن حضور در محل دستور تعریض و ایمن سازی جاده را صادر نمودند و بایستی تمامی ادارات و ارگان های ذیربط با تعامل و همکاری، تعریض و ایمن سازی جاده شهید چله دوان (قمصر) و جاده سایت را تسریع کنند.

در این جلسه در خصوص روند اجرای طرح رفیوژ و تعریض، ایمن سازی و همچنین روشنایی جاده شهید چله دوان (قمصر) در سه مقطع و با مشارکت ارگان ها و ادارات ذیربط، تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند. وبه زودی عملیات اجرائی از سوی شهرداری باقرشهر، شورای اسلامی بخش کهریزک، سازمان بهشت زهرا (س) و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری آغاز می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز