فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی :

میانگین سنی دهیاران این بخش ٣٢ سال است

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۳۳۹۱۳
میانگین سنی دهیاران این بخش ٣٢ سال است
افتتاح دهیاری عماد اورد با حضور فرید موسوی مسئول فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی،جمالی پور فرماندار شهرستان ری،خانم فکوریان بخشدار جوان مرکزی ،خلیل ابادی عضو شورای شهر تهران و ری ،علیرضا صادقی رئیس دفتر مجمع نمایندگان تهران در شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی در این مراسم به وجود نیروهای جوان در سمت دهیاری ها اشاره کرد گفت: بسیاری از دهیاران تابع بخش مرکزی جوان و دارای میانگین سن ۳۲ سال می باشند که امیدوارم با روی کار امدن جوانان مشکلات روستا حل بشود.

او در ادامه افزود: بیش‌ترین حوزه استحفاظی در بخش مرکزی روستاها می باشد ‌حدود ۸۰ الی ۹ هزار جمعیت در این بخش زندگی می‌کنند.

بخشدار مرکزی گفت : یکی از بزرگترین مشکلاتی که تا به حال روستاهای این بخش داشتند موضوع حریم است که امید آن را داریم با مرتفع شدن این مشکل بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم به خصوص مردم اسلام اباد سیمان تهران داشته باشیم.

در ادامه هدایت اله جمالی پور فرماندار ری در این مراسم ضمن بیان برخی مشکلات در مسیر توسعه گفت :مطمئن باشید مسیر توسعه با اعتماد و مدیریت جوانان هموار تر خواهد شد چرا که هر زمانی کشور کار را به جوانان سپرده است نتیجه مطلوبی از آن اعتماد حاصل شده است .

در این مراسم فرید موسوی عضو مجلس شورای اسلامی نیز گفت :امروز اگر مدیران ما کمتر از پانزده ساعت کار کنند در شرایط فعلی خیانت به کشور است

تجربه نشان داده است وقتی کار را به دست جوانان بسپاریم باید شاهد نتایج بهتری باشیم ضمن اینکه مردم باید مشاهده کنند که کار دارد صورت می گیرد.

همچنین در ادامه حسن خلیل ابادی  عضو شورای شهر تهران ضمن ایراد سخنانی گفت :ری ، شهر منحصر به فردی در کشور است چه از لحاظ تمدن و تاریخ و چه از لحاظ نخبگان اما باید بگویم که در عین حال ری تنها شهری  هم است که بر خلاف قانون اساسی فاقد شورای شهر است چگونه است که یک روستا شورا دارد اما شهر بزرگی مثل ری دارای شورا نمی باشد  ،امیدواریم با پیگیری مسئولین به زودی شاهد حل این مشکل هم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز