رئیس اتاق اصناف شهرستان خبر داد:

صدها داروی غیر مجاز از عطاری شهرستان قرچک کشف شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۷:۲۲
کد خبر: ۷۳۴۷۲۹
صدها داروی غیر مجاز از عطاری شهرستان قرچک کشف شد
حمیدرضا تاجیک گفت : در بازرسی از عطاری ها تعداد قابل توجه ای داروی غیر مجاز و بدون مجوز از یک عطاری در قرچک کشف شد که ارزش ریالی این اجناس بیش از 200 میلیون ریال است.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران، رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: بازرسان اتاق اصناف  در راستای برخورد با متخلفان عرضه داروی غیر مجاز و قاچاق ،گشت ویژه  بازرسی از عطاری ها را اجرا کردند.

 حمیدرضا تاجیک گفت: در این گشت مشترک با شبکه بهداشت و درمان قرچک عطاری های سطح شهرستان از نظر مجوزها ، پروانه کسب و بهداشت و رعایت قیمت و اجناس  مورد بررسی قرار گرفتند و تعدادی از متحلفان تذکر شفاهی و کتبی دریافت کردند.

 او افزود: پیش از این شبکه بهداشت لیست داروهای  و اجناسی که نباید در عطاری ها بفروش برسد را ابلاغ کرده بود و متاسفانه تعداد کمی از عطاری ها همچنان در حال فروش این اجناس ممنوعه هستند.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: در بازرسی از عطاری ها تعداد قابل توجه ای داروی غیر مجاز و  بدون مجوز از یک عطاری در قرچک کشف شد که ارزش  ریالی این اجناس بیش از 200 میلیون ریال است.

 تاجیک بیان داشت:  کلیه داروها   غیر مجاز توسط بازرسان اتاق جمع اوری و  برای معدوم سازی تحویل ماموران شبکه بداشت شد  و پرونده مسئول این عطاری به تعزیرات حکومتی  ارجاع شد.

 وی با اخطار به برخی متخلفان گفت : سلامت و بهداشت مردم خط قرمز اتاق اصناف در بازرسی ها از واحدهای صنفی است و  با توجه به اهمیت سلامت مردم اجازه نمی دهیم برخی سودجویان  با  سلامت مردم بازی کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز