الکامپ۹۷؛

از سایه تحریم کشور های خارجی تادرخشش تعداد اندکی از متخصصان داخلی !

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۲:۵۱
کد خبر: ۷۳۵۵۹۱
از سایه تحریم کشور های خارجی تادرخشش تعداد اندکی از متخصصان داخلی !
کاوش پرداز کاسپین نامی جدید اما با مدیریت آشنا و پرسابقه ی خود امسال حضوری چشمگیر در نمایشگاه بین المللی الکامپ داشت .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مهندس علی زاهدی مدیر عامل این هلدینگ  در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: جدا از حضور مجموعه ی کاوش پرداز ، به نظرم نمایشگاه امسال به جز در مواردی ویژه و خاص، مزایای اولیه و اقتصادی لازم جهت رشد و ارتقا بازار فناوری اطلاعات را برای بسیاری از  استارتاپ های نوپا در بخش خصوصی  را نداشت .

 الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده  دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این رویداد آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاورد این تعاملات اصولا  باید  نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست متخصصان حوزه الکترونیک در عرصه داخلی و بین المللی باشد؛ اما نکته قابل ذکر اینجاست که به نقل از بسیاری از غرفه داران و بازدیدکنندگان امسال  تنها اسم این نمایشگاه بین المللی بوده اما در عمل تعداد عمده ای از  غرفه ها به برند های داخلی و گاها بی کیفیت تعلق داشته و تعدادکمی از کشور های خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند .

علی زاهدی در ادامه صحبت هایش گفت متاسفانه به علت شرایط عجیب و غریب فعلی کشور شاهد هستیم تعداد قابل توجهی از بازدید کنندگان نه تنها برای جذب و تبادل اطلاعات مراجعه نمیکنند بلکه حکم یک جمع آورنده ی کاغذ و بروشور را دارند !

این اتفاق  برای چنین رویدادی واقعا قابل تامل است و خبر  از اوضاع نابسامان و آینده ی بی ثبات و نامعلوم فعالان در  حوزه ی فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک میدهد .

 گفتنی است، با وجود تمام این اظهارات نباید از تلاش های بی وقفه ی فعالان خوش نام  این صنعت چشم پوشی کرد و باید دید آقای  آذری جهرمی وزیر محترم مربوطه جهت پیشرفت روزافزون و برداشتن گره های اقتصادی فناوری اطلاعات در اثر فشار تحریم  های قدیم و جدید در این حوزه چه برنامه و چشم اندازی دارند !

 

IMG_1510

photo_2018-07-31_12-11-36

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز