امروز رخ داد:

استاندار تهران از شرکت داروسازی "شهر دارو" در شهرستان شهریار بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۳:۴۳
کد خبر: ۷۳۶۰۶۶
استاندار تهران از شرکت داروسازی شهر دارو در شهرستان شهریار بازدید کرد
استاندار تهران از شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت، تولیدکننده انواع داروهای قرص، شربت ، شامپوهای پوستی و دهان شویه و انواع داروهای مایع و جامد در شهرستان شهریار بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ استاندار تهران امروز در ادامه سفر به شهریار و صنایع مستقر در این شهرستان، با حضور در شرکت داروسازی شهر دارو از بخش های مختلف شرکت و انبار مواد اولیه داروهای تولیدی این شرکت بازدید کرد.

براساس گزارش دکتر سپاسی، مدیرعامل شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت درحال حاضر داروی "ریوارکساوین" در مجموعه داروهای وارفارین به عنوان تنها داروی خوراکی ضد انعقاد خون بدون نیاز به پیمایش پلاکت خون قبل از مصرف که با نمونه خارجی آن رقابت می کند در این شرکت تولید می شود و با پروانه وزارت بهداشت در حال توزیع است.

استاندار تهران در ادامه از بخش تولید داروهای مایع و بهداشتی این شرکت از جمله واحد تولید داروی نازال اسپری( اسپری بینی)  بازدید کرد.

استاندار تهران در بازدید از بخش های مختلف شرکت شهر دارو و انبارهای مواد اولیه شرکت، در خصوص توسعه انبارها و تولیدات شرکت قول مساعد داد و گفت: حمایت از صنایع وظیفه ماست و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز