فرماندار پیشوا:

تغییر نگاه مردم نسبت به مسؤولان مهمترین راهبرد دشمن است/ دهیاران و شوراهای اسلامی در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۱:۰۹
کد خبر: ۷۳۶۰۸۳
تغییر نگاه مردم نسبت به مسؤولان مهمترین راهبرد دشمن است/ دهیاران و شوراهای اسلامی در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند
حسین عباسی گفت: اصلی ترین راهبرد دشمن این است تا نگاه مردم را نسبت به مسؤولان و نیروهای مدافع نظام جمهوری اسلامی تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، حسین عباسی در جلسه هم اندیشی با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان پیشوا با ابراز خرسندی از توفیق خدمت به مردم این شهرستان گفت: با همدلی، تعامل و همکاری همه مجموعه های فعال در شهرستان می توانیم منشاء اثرات و برکات در این منطقه و حتی در سطح کلان کشور باشیم.

وی با قدردانی از زحمات همه کسانی که در گذشته منشاء خدمات در شهرستان پیشوا بودند اظهار کرد: مدیریت روستاها بر عهده دهیاران است و مردم در هر لحظه ای از شبانه روز وقتی با مشکلی روبرو می شوند به دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مراجعه می کنند.

عباسی بیان داشت: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در این برهه از زمان به خصوص در مناطقی مانند پیشوا که از قدمت و تقدس خاصی برخوردار است علاوه بر ارزش و موهبت الهی، امانت و ودیعه ای است که فقط با خدمت صادقانه می توان ادای امانت نمود.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: ما مسؤولان در نظام اسلامی با اعتقادات، نگاه و رویکرد مردم سر و کار داریم و اگر خطایی ازما سر بزند موجب تغییر نگاه مردم می شود و این اصلی ترین راهبرد دشمن است تا نگاه مردم را نسبت به مسؤولان و نیروهای مدافع نظام جمهوری اسلامی  تغییر دهد.

عباسی با اشاره به اهمیت پایبندی به اصول اعتقادی و اخلاقی در رفتار و منش مسؤولان گفت:‌ مسؤولان باید در رفتار خود دقت کنند چرا که عملکرد آنها زیر ذره بین نگاه های مردم قرار دارد.

او افزود: مسؤولیتی که به واسطه اعتماد مردم بر عهده ما نهاده شده است را باید وسیله ای برای خدمتگزاری به آنان قرار دهیم و تلاش خود را معطوف به رفع مشکلات آنان نماییم.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره وضعیت و شرایط امروز جامعه ادامه داد: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش "خالصانه" و "دلسوزانه" داشته باشند؛ این کلمات بار حقوقی و معنوی داشته و ملازمات خاص خود را دارند و اگر این الفاظ را بشکافیم بیشتر به اهمیت آنها واقف می شویم.

عباسی افزود: امروز در حالی برای جشن چهل سالگی انقلاب آماده می شویم که به واسطه روحیه سلطه در جهان، فشارهایی بر کشورمان تحمیل می شود تا میان مردم و مسؤولان، میان مسؤولان با مسؤولان و میان مردم با مردم تفرقه ایجاد کنند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش دهیاران در خدمت به مردم گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند و وجهه همت آنان باید عمران و آبادانی روستاها و عمل بر اساس قانون باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز