رییس بهزیستی شهرستان قدس خبرداد:

"راه اندازی اولین انجمن معلولین شهرستان"

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۱:۳۹
کد خبر: ۷۳۶۷۳۵
راه اندازی اولین انجمن معلولین شهرستان
نیک افشار رییس بهزیستی شهرستان قدس از "راه اندازی اولین انجمن معلولین شهرستان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ رییس بهزیستی شهرستان قدس در خبر خوش برای معلولین اعلام کرد که شهرستان قدس با دارا بودن پتانسیل های زیادی چون وجود افراد توانمند در بدنه مددجوییاعلام کرد معاونت توانبخشی این اداره مصمم است که اولین انجمن معلولین این شهرستان را با مشارکت معلولین تحصیل کرده و توانمند راه اندازی کند.

وی با اشاره به موضوع گسترش خدمات مطلوب بهزیستی گفت: در راستای بهبود خدمات برای معلولین یکی از راههای مهم و علمی گسترش انمجن هاست که متاسفانه در این شهرستان تاکنون اقدام عملی انجام نشده، لذا با بررسی توانمندی افراد تحت پوشش تیمی از افراد مختلف در تخصص های مختلف چون مدیریت،ارتباطات روابط بین الملل، گرافیک، روانشناسی و... را گرد هم آورده و با برگذاری اولین جلسه جهت راه اندازی انجمن معلولین این کار را با جدیت شروع کردیم.

وی افزود : سازمان بهزیستی در حوزه معلولیت ها و توانبخشی هیچ گاه نمیتواند بدون کمک و حمایت معلولین عمل نماید و نیاز است که در این راستا افراد دارای معلولیت با قدرت تمام در کنار بهزیستی فعالیت کنند.

در این خصوص و در جلسه ای با حضور افراد نخبه دارای معلولیت مقرر شد ثبت اولین انجمن معلولین آغاز گردد و چشم اندازهایی جهت فعالیت های ورزشی، هنری، اجتماعی و فرهنگی ارائه شد.

لازم به ذکر است بیش از 1400فرد دارای معلولیت جسمی در اداره بهزیستی شناسایی و پرونده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز