یادداشت؛

روحانی بگو!

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۱:۰۸
کد خبر: ۷۳۷۳۷۴
روحانی بگو!
مسعود مرسل پور- مدرس دانشگاه

علیرغم تأکید مقام معظم رهبری در جلسه اخیر با اعضای هیئت دولت و سایر جلسات مبنی بر حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولین در این ایام و برهه خطیر، عده ای از نمایندگان وابسته به یکی از جناح های سیاسی که معمولاً رفتارها و گفتارهای تندی را علیه منتخبان دولت در قوای مجریه و قضائیه دارند، بدون توجه به عملکرد گذشته خودشان فارغ از قانونی بودن یا نبودن موضوع، طرح سؤال از رئیس جمهور را مطرح داشته که بایستی انگیزه این طرح سؤال برای همگان مشخص شود.

باید پرسید آیا دولت به تنهایی موجبات مشکلات را فراهم آورده یا عده ای سطح توقعات مردم را در مخالفت با دولت بالا برده اند یا اینکه دولت منشأ مشکلات نبوده و برخی رفتارها باعث مشکلات برای مردم و دولت شده اند و یا اینکه چالشهایی از قبیل نابخردی برخی از حکام منطقه و راه اندازی جنگهای نیابتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفتار کودکانه ترامپ در خروج از برجام توانسته یا می تواند مشکلاتی را بطور موقت برای کشورمان ایجاد نماید؟

آیا در این شرایط که همه دشمنان نظام اعم از معاندین و مخالفین اهتمام و توجه خود را به ایجاد نارضایتی مردم و فاصله انداختن میان مردم و حاکمیت معطوف داشته، طرح چنین موضوعات شائبه داری ضروری است؟ چرا به عواقب اینگونه موضوعات توجهی نمی شود؟

آیا این نمایندگان عزیز که طرح سؤال از رئیس جمهور را مطرح کرده اند می دانند که معاندین و مخالفین اصل نظام را نشانه گرفته اند؟

در حال حاضر حضرت مقام معظم رهبری بطور مکرر از رئیس‌جمهور و همه مسئولین حمایت کرده و می‌کنند و در فرمایشات اخیر خود فرمودند باید چهره دولت را در بین مردم خوب نشان داد و به دنبال تخریب آن نبود. آیا بدنبال فرمایشات حضرت آقا، طرح سؤال منطبق با فرمایشات ایشان هست؟

باید تحلیل و رویکرد نمایندگانی که به دنبال طرح سؤال از رئیس‌جمهور هستند مشخص شود. اینکه گفته می‌شود سؤال از مقامات حق مجلس بوده درست است؛ اما باید شرایط زمانی و موقعیت ایران در صحنه بین‌المللی در نظر گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز