استاندار تهران اعلام کرد:

مشکل مواد اولیه صنایع پتروشیمی مرتفع می شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۱:۱۸
کد خبر: ۷۳۷۷۳۵
مشکل مواد اولیه صنایع پتروشیمی مرتفع می شود
استاندار تهران در جریان بازدید از شرکت های جهان پروفیل و پارس نیکل در شهرستان بهارستان گفت:حمایت از صنایع برای تأمین مواد اولیه باید سرعت یابد و با ابلاغ دو بخشنامه وزارت صنعت این مشکل رفع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمدحسین مقیمی در حاشیه بازدید از شرکت های صنعتی مستقر در  شهرستان بهارستان با بیان اینکه تأمین مواد اولیه یکی از نیازهای اساسی صنایع است عنوان کرد:مواد پتروشیمی در بورس موجوداست و تولید کنندگان با ابلاغ جدید وزارت صنعت اولویت تأمین نیاز واحدهای تولیدی داخل را دارند

او افزود:مدیران واحدهای تولیدی و صنایع باید متمرکز بر تولید با کیفیت و قیمت تمام شده کم باشند و نباید زمان تولید صرف بروکراسی شود.

مقیمی تصریح کرد: ١٧ هزار واحد صنعتی در استان تهران مستقر است که هرکدام بیش از ١٠٠ نفر پرسنل دارند و بازدید از صنایع در سفرهای شهرستانی با حضور مدیران استانی فرصتی است برای بررسی مشکلات صنایع تا در کوتاهترین زمان مسائل صنایع مرتفع شود.

استاندار تهران با اشاره به تکلیف مسئولان برای رفع مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی گفت:توجه به سرمایه در گردش واحدها و کارخانه ها به تولید داخلی و حفظ صادرات کمک می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز