فرماندار پیشوا:

مسائل فرهنگی نیازمند اقدامات عام و فراگیر است/ لزوم پرهیز از بخشی نگری

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۰:۰۱
کد خبر: ۷۳۸۹۷۹
مسائل فرهنگی نیازمند اقدامات عام و فراگیر است/ لزوم پرهیز از بخشی نگری
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مسائل فرهنگی نیازمند اقدامات عام و فراگیر است و باید همه نسبت به اجرای آن جدیت و اهتمام داشته باشیم.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران ، حسین عباسی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پیشوا، فعالیت جدی کارگروه اجتماعی را در این شهرستان ضروری دانست و اظهار کرد: غنی‌سازی فرهنگی جوانان نقش تأثیرگذاری را در خانواده و جامعه و به‌خصوص در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی از امام‌جمعه، و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و سپاه پاسداران در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان قدردانی کرد و بیان داشت: مسائل فرهنگی نیازمند اقدامات عام و فراگیر است و باید همه نسبت به اجرای آن جدیت و اهتمام داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پیشوا فرصت خدمتگزاری به مردم را کوتاه دانست و گفت: فرصت‌ها به‌سرعت در حال سپری شدن هستند و باید از این زمان بیشترین استفاده را برای خدمت به مردم ببریم و سعی نماییم تا برنامه‌های درازمدت مدنظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرحله اجرا درآوریم.

بخشی نگری آفت توسعه است

عباسی بخشی نگری را آفتی برای توسعه دانست و با تاکید بر پرهیز از آن عنوان کرد:  باید باهم افزایی اهداف و افق‌های بزرگ‌تری را در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان دنبال کنیم و خلاءها و نقاط ضعف خود را با بهره‌گیری از نقاط قوت دیگران همپوشانی کرد.

رفع دست اندازهای اداری برای رتق‌وفتق امور مردم

وی بابیان لزوم ارتقای سطح خدمات‌دهی به مردم اظهار کرد: فضا را برای فعالیت همه دستگاه‌ها و ادارات باز می‌کنیم تا بدون هیچ دست‌اندازی بتوانند امورات مردم را در چارچوب قانون رتق‌وفتق کنند.

عباسی بابیان اینکه از اختیارات خود به نفع مردم استفاده می‌کنیم، گفت: هیچ‌گاه قانون‌شکنی نمی‌کنیم اما بدون خدشه به اصل قانون، آن را به نفع مردم تفسیر خواهیم کرد.  

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت و حساس کشور، کسب رضایتمندی مردم و افزایش عُلقه و دلبستگی آنان به نظام، وابسته به عملکرد و چگونگی برخورد ما مسؤولان است و وظیفه همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است تا به شایستگی و با حُسن سلوک با مردم رفتار کنند و تکریم ارباب‌رجوع را در اولویت کارها و برنامه‌های خود قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز