امضاءتفاهم نامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و هتل شایان

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۰:۵۴
کد خبر: ۷۳۸۹۸۳
امضاءتفاهم نامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و هتل شایان
تفاهم نامه ای جهت همکاری بین اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و هتل شایان امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ طی نشستی که ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با خرم مدیر هتل شایان داشت ،تفاهم همکاری بین اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و هتل شایان به امضا رسید.

در همین راستا ابراهیم شیرکوند عنوان داشت : باید تلاش کنیم تا زیبایی شهر را نشان دهیم و اجازه ندهیم موضوعاتی که واقعیت هم ندارند اسم شهر انقلابی ورامین را خدشه دار کنند میدانیم ورامین چه جایگاهی دارد و از سال ۴۲ به بعد رشادت ها داشته و انقلاب از اینجا شروع شده ، ورامین ۱۶ هزار اعزام به جبهه، ۱۴۰۰ شهید و ۳۵۰۰ جانباز دارد که این خود انقلابی بودن مردم شهر ورامین را نشان میدهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان عنوان داشت : امیدواریم بتوانیم در بخش ورزش مانند برگزاری همایش های ورزشی ، کلاس های آموزشی و میزبانی از ورزشکاران همکاری های لازم را با هتل شایان داشته باشیم .

در ادامه اقای خرم مدیر هتل شایان اظهار داشت : هتل تصمیم دارد در سه بخش ورزش ، هنر و فرهنگ شهرستان فعالیتهای گسترده ای را انجام دهد تا شاهد پیشرفت شهرستان و هتل شایان باشیم ورامین دارای پتانسیل های بسیاری است که بلا استفاده مانده و امیدواریم با وحدت و همدلی نهایت استفاده  را از این پتانسیل کنیم .

در پایان تفاهم نامه ای جهت همکاری بین اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و هتل شایان امضاء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز