بخشدار مرکزی:

نقد منصفانه خبرنگاران با رعایت قوانین و مقررات بسیار سازنده و مفید است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۵:۴۹
کد خبر: ۷۳۹۵۸۸
نقد منصفانه خبرنگاران با رعایت قوانین و مقررات بسیار سازنده و مفید است
نشست خبری فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی با اصحاب رسانه بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی در بخشداری مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فاطمه فکوریان در این نشست نقد منصفانه در قاعده و چارچوب خودش را بسیار سازنده و مفید عنوان کرد و گفت: رسانه به خودی خود یک فرصت است و قابلیت بسیار بالایی در مخابره اخبار و اطلاعات بین مردم دارد و از انجا که رسانه و قلم خبرنگاران تاثیر یسزایی در افکار عمومی دارد خبرنگاران بایستی توجه ویژه به نقدهای منصافنه خودشان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگی با رسانه و خبرنگاران دارد ادامه داد: فضای رسانه را جزئی ازخودم میدانم و معتقدم اگر رسانه همانند یک نورافکن و آیینه عمل کند نقش مهم و راهبردی در جهت توسعه و آبادانی یک کشور و یک منطقه یا بخش دارد.

فکوریان تحمل و بردباری را لازمه خبرنگاران دانست و گفت: در فضای کاری خودمان وقتی مشکلی پیش میاید متاسفانه خیلی سریع دچارزود قضاوتی می شویم ولی اگر خبرنگاران تحمل و بردباری را در خودشان تقویت کنند شاهد تنش و اختلاف بین آنان و مدیران نخواهیم بود.

بخشدار مرکزی با تاکید براینکه توسعه کشور در گروه نقش رسانه ها است گفت: یک کشور زمانی به سمت توسعه و پیشرفت سیر پیدا میکند که رسانه ای شقاف ، فعال و دور از زودقضاوتی و نقد منصانه داشته باشد.

وی در پایان عملکرد بخشداری مرکزی را در بازه زمانی 100 روزه بسیار خوب عنوان کرد و گفت: هدفمان توسعه بخش مرکزی است و انشالله با پوشش رسانه ای شما عزیزان روز به روز شاهد توسعه بخش مرکزی باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز