فرماندار شهرستان قدس اظهار کرد:

خبرنگاران خون نگاران در عرصه انقلاب هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۴۱۰۱۵
خبرنگاران خون نگاران در عرصه انقلاب هستند
علی اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس در حاشیه نشست خبری بمناسبت روز خبرنگار خبر از اهدا زمین به خبرنگاران که قشر کم درآمد جامعه هستند را داد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،  علی اصغر ناصربخت در نشست خبری خود که در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران صورت گرفت، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: زبان شما قلم شماست، شما عزیزان زبان گویا و چشم بینای مردم سرزمین عزیزمان هستید و می بایست صادقانه، شجاعانه و بدون جانب داری از حزب، جناح و شخص خاصی حرف مردم را به گوش مسئولان و حرف مسئولان را به گوش مردم برسانید.
 
photo_2018-08-15_10-00-45
 
وی تاکید کرد، خبرنگاران خون نگاران در عرصه انقلاب هستند، آنان آرامش و آسایش خود را در خطر گذاشتند تا توانمندی های  هموطنان خود را به قلم دراورند، شما عزیزان در سرما و گرما در سرتاسر این سرزمین پاک و مقدس این امر خطیر و با ارزش را عملی کردید. بنده شما عزیزان را لایق بهترین ها میدانم، شما دوستانی که قلم پاک خود را در جهت پیشرفت شهرستان روی کاغذ میلغزانید.

فرماندار شهرستان قدس اظهار داشت؛  ۹۲ درصد از خبرنگاران در ایران با کمبود درآمد ماهیانه روبرو هستند، تا جایی که مجبورند با فقر زندگی کنند یا قلم به مزد شوند.البته خبرنگاران شهر قدس از این قاعده مستثنی هستند

ناصربخت همچنین به خبرنگاران مژده داد و گفت، زمین های برای کارمندان فرمانداری شهرستان قدس طبق شرایطی در حال تنظیم هست که آماده  بهره برداری است  و با توجه به اینکه شما خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستید با تایید هیات 5 نفره از جمع افراد حال حاضر به آنها نیز  تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: بنده بعنوان فرماندار این شهرستان تمام تلاش خود و مجموعه ی شهرستان را در جهت رفاه حال و سهولت کارشما بکار خواهم گرفت و امید است شما خبرنگاران شریف همانند گذشته قلم خود را پاک و سالم نگهدارید. برایتان توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم.
 

همچنین دکتر عسگری رییس شورای شهر قدس در خصوص احداث فضای سبز در حاشیه رودخانه همجوار با دانشگاه آزاد اسلامی در قدس اظهار کرد؛ سعی کردیم امکانات رفاهی ورزشی و فضای سبز  مناسبی برای مردم شهرقدس و دانشجویان در حال تحصیل اطراف بستر رودخانه اطراف محدوده دانشگاه ایجاد نماییم.

 

photo_2018-08-15_10-03-37

 

3362

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز