مدیر عامل شرکت ایمن تاسیسات گستر پویا افق جاوید در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاران بهترین مشاوران مسئولان هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۵:۲۳
کد خبر: ۷۴۱۱۶۳
خبرنگاران بهترین مشاوران مسئولان هستند
مدیر عامل شرکت ایمن تاسیسات گستر پویا افق جاوید در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد: خبرنگاران بهترین مشاوران مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ علیرضا فنی پور در مراسم تجلیل از خبر نگاران ضمن تبریک این روز گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم  می توانند به عنوان بهترین مشاور باشند چرا که با دریافت مشکلات مردم و انتقال آن به مسئولان و ارائه راهکار در صدد حل مشکلات هستند .

وی ادامه داد: امروز می توانم به جرات بگویم از حضور در جمع خبرنگاران انرژی مضاعف دریافت کردم و امید دارم در کنار هم بتوانیم مشکلات شرکت و مردم شهرستان را به نحو احسن مرتفع سازیم.

فنی پور پدر برون سپاری گاز ایران در خصوص سیاست اجرایی شدن اصل ٤٤ قانون اساسی و سپردن بخش های دولتی به خصوصی توضیح داد: شهرستان قدس در بحث توسعه خدمات رسانی در زمینه گاز به عنوان شهر پایلوت( طرح برون سپاری) انتخاب شده تا در بازده زمانی مشخص قرارداد، در صورت موفقیت این طرح در دیگر شهرها هم اجرایی شود.

وی تصریح کرد: برخی افراد فکر می کردند، با خصوصی سازی شرکت تعدیل نیرو و یا مزایا کاهش خواهد یافت ؛ولی لازم است بگویم نه تنها با خصوصی شدن شرکت گاز شهرستان قدس، تعدیل نیرو نداشتیم بلکه تا ۵۰ درصد افزایش اشتغال در اجرای پروژه ها داشتیم و حقوق ها افزایش یافته و تسهیلاتی در قالب وام قرض الحسنه بدون بهره  و همان لحظه به پرسنل در صورت نیاز مبرم پرداخت میشود.

مدیر عامل شرکت ایمن تاسیسات گستر پویا افق جاوید در ادامه افزود: در تمامی بخش های شرکت تغییراتی ایجاد شده ، من جمله در بخش کنتور خانی که بیشترین ارتباط با شهروندان است ، افرادی  با روابط عمومی بالا و نوع پوشش مناسب و درساعات مشخص  درب منازل حاضر می شوند.  خرید دستگاه های جدید کنتور خان که در همان لحظه که رقم کنتور خوانده می شود همان لحظه هم قبض صادر می شود و همان جا هم قبض قابل پرداخت  با دستگاه کارت خوان خواهد بود ولی در گذشته باید یکبار کنتورخانی میشد، یکبار هم قبض به منازل ارسال میشد و امکان گم شدن قبض و مشکلات عدیده برای مشترکین وجود داشت.

وی ادامه داد: درحال حاضر شرکت با اجرای برنامه های هدفمند تقریبا هیچ عملیات دستی انجام نمیدهد و همه سیستم ها به روز و نرم افزارها خریداری شده و در مجموعه هم وقتی مشترک حضور میابد با گرفتن شماره از باجه کارش انجام خواهد شد و هر یک از باجه ها نام و مسئولیتشان مشخص شده است. کارمندان شرکت  با درج نام و سمت در باجه حضور دارند و مشترکین می توانند خدمات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. همچنین اگر بازدیدی لازم باشد با پیامک اطلاع داده میشود و از حضور دوباره و اتلاف زمان و هزینه مشترکین جلوگیری میشود.

فنی پور با اشاره به زمان استاندارد در آئین نامه برای حضور امداد گران در محل حادثه گفت:امدادگران ما با توجه به آموزش های لازم و مجهز شدن به دو دستگاه ماشین امداد رسانی ، در کمترین زمان در محل حادثه حضور می یابند.

مدیر عامل شرکت ایمن تاسیسات گستر پویا افق جاوید در پایان اظهار داشت: از اینکه در جمع صمیمی خبرنگاران هستم بسیار خرسندم و امید دارم امروز به عنوان نقطه ی عطفی برای بنده و شما باشد چرا که خبرنگاران می توانند به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هم مشکلات آنها را به سمع مسئولان برسانند و هم در ارائه راهکار به ما مشاوره های خوبی بدهند.

 

نظر شما