معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد:

حالا نوبت قوه قضاییه است که با تسهیل گری در روند ثبت و اخذ شناسه ملی سمن های جوانان نقش مهمی را در تقویت فعالان اجتماعی جوان ایفا کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۲:۳۸
کد خبر: ۷۴۱۳۴۶
حالا نوبت قوه قضاییه است که با تسهیل گری در روند ثبت و اخذ شناسه ملی سمن های جوانان نقش مهمی را  در تقویت فعالان اجتماعی جوان ایفا کند
ام البنین گل محمدی اظهار کرد، با انعقاد اعطای شناسه حقوقی از سوی دولت باب همکاری وزرات ورزش و جوانان و وزرات کشور در موضوع سازمانهای مروم نهاد جوانان باز شد و حالا نوبت قوه قضاییه است.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، ام البنین گل محمدی در خصوص اعطای شناسه حقوقی توسط دولت دوازدهم به سمن‌ اظهار کرد، انعقاد این تفاهم نامه باب همکاری کرد، موثرتر میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور در موضوع سازمانهای مروم نهاد جوانان باز شد و حالا نوبت قوه قضاییه است که با تسهیل گری در روند ثبت و اخذ شناسه ملی و شماره ثبت سمن های جوانان سهم خود را در تقویت فعالان اجتماعی جوان ایفا کند.

او افزود، جوانان فعال اجتماعی بیشتر از جوانانی که وارد فعالیت مدنی نمی شوند دارای پختگی و شم مدیریتی هستند، و به حق گزینه های خوبی برای پرورش مدیران آینده حوزه اجتماعی است.

 به گفته وی به رسمیت شناخته شدن جوانان فعال اجتماعی، توسط وزارت کشور و قوه قضاییه و اعطای پروانه فعالیت و شناسه ملی و شماره ثبت موجب تقویت اعتماد به نفس آنها می شود و دیگر برای انجام پروژه های اجتماعی خود با مشکل شخصیت حقوقی نصفه نیمه مواجه نخواهند شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران عنوان کرد، آنچه بنده میبینم این است که سمنهای جوانانی که اخیرا برای کسب مجوز فعالیت به ادارات ورزش و جوانان استانها مراجعه می کنند بیشتر از نسل قبلی سمنهای جوانان هدفمند حرکت می کنند و بیشتر می دانند که باید پا در عرصه هایی بگذارند که حکومت در آنها با خلا مواجه است و این مایه امیدواری است.

گلمحمدی با بیان اینکه، اساسا هرگونه حمایت از فعالان اجتماعی به ویژه فعالان جوان امری پسندیده است، گفت، انعقاد این تفاهم نامه گامی موثر  در جهت پیشرفت جوانان کشورمان ایران اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز