در نشستی با حضور استاندار بررسی شد؛

تامین زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت در ملارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۶:۵۴
کد خبر: ۷۴۱۵۳۰
تامین زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت در ملارد
پارک علم و فناوری سلامت در ملارد نخستن پارک با این منظور در کشور است که با همکاری استانداری تهران، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی ایران در اخترآباد ملارد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جلسه رسیدگی به نیازهای اساسی و تامین زیرساخت های ساخت پارک علم و فناوری سلامت در شهرستان ملارد به ریاست استاندار تهران و با حضور معاون امور عمرانی استانداری،فرماندار ملارد،معاونت دانشگاه علوم پزشکی ایران و نمایندگانی از ادارات آب،برق،گاز و مخابرات استان برگزار شد.

پارک علم و فناوری سلامت ملارد به عنوان یکی از پروژه های مهم توسعه ای و اشتغالزایی در این شهرستان مطرح است، سال گذشته در سفرمحمدحسین مقیمی استاندار تهران به شهرستان ملارد ضرورت راه اندازی این پارک در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان ملارد مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه امروز با رویکرد برنامه ریزی تامین زیرساخت های لازم برای راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت در ملارد تصمیماتی در خصوص تامین آب،برق،گاز و مخابرات این پروژه با دستور استاندار اتخاذ شد.

براساس گزارش ارائه شده؛ تامین ۱۲ هزار ۵۰۰ کیلو وات  برق  و ۱۴ هزار مترمکعب گاز برای این پروژه در برآورد اولیه پیش بینی شده است.

گفتنی است، پارک علم و فناوری سلامت در ملارد نخستن پارک با این منظور در کشور است که با همکاری استانداری تهران، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی ایران علاوه بر ارتقای سطح شاخص های پزشکی و سلامت، مرکزی مناسب برای انتقال دانش و فناوری روز دنیا در زمینه پزشکی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز