در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب صورت میگیرد؛

همکاری بزرگترین واحد تجاری کشور با آبفای منطقه شش

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۴۲۴۲۱
همکاری بزرگترین واحد تجاری کشور با آبفای منطقه شش
معاون مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آمادگی بزرگترین واحد تجاری کشور برای همکاری با آبفای منطقه6- شهرری جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در نشستی که با حضور دکتر سالاری، معاون مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و سید مرتضی میرآبادی مدیر روابط عمومی آبفای منطقه برگزار شد؛ زمینه های همکاری دوجانبه به منظور بهره گیری از ظرفیت های میدان بزرگ میوه و تره بار تهران به عنوان بزرگترین واحد تجاری کشور در جهت آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب مورد بررسی قرار گرفت.

سالاری در این نشست با اشاره به اینکه میدان بزرگ میوه و تربار با 270 هکتار وسعت و 1360 واحد تجاری، بزرگترین مرکز تجاری کشور است و روزانه بیش از 20 هزار خودرو و بین 75 تا 100 هزار نفر در این میدان برای عرضه و خرید میوه و تره بار آمد و رفت می کنند؛ بر آمادگی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جهت هرگونه همکاری با آبفای منطقه جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تاکید کرد.

پس از پایان این دیدار و تفاهم های صورت گرفته در خصوص استفاده از فضاهای تبلیغی میدان میوه و تره بار، نخستین بنرهای صرفه جویی در مصرف آب در چند نقطه از میدان نصب شد و تراکت های دعوت به صرفه جویی و مدیریت مصرف آب در سطح میدان و واحدهای تجاری توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز