رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های شمیرانات تاکید کرد:

عدم انتقال درست مطالب و اخبار به اعتماد مخاطب ضربه می زند

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۴:۴۹
کد خبر: ۷۴۲۵۱۷
عدم انتقال درست مطالب و اخبار به اعتماد مخاطب ضربه می زند
رضا فتحی با بیان اینکه، عدم انتقال درست مطالب و اخبار به اعتماد مخاطب ضربه می زند، گفت: واقعیت این است، که خبر خوب و البته به دور از غلو و بزرگ نمایی، می تواند به افزایش ضریب امنیت عمومی کمک کند.

به گزارش حبرگزاری برنا استان تهران،  رضا فتحی در جمع تعدادی از خبرنگاران با بیان این که اطلاع رسانی به موقع و شفاف سبب شکوفایی و اعتلای کشور می شود، گفت: باید بپذیریم، که امروز تولید و ارسال خبر مهم ترین نقش در مقابله فرهنگی با دشمن ایفا می کند و جامعه نیاز به امید آفرینی دارد.

وی ارتباط خبرنگاران و روابط عمومی ها را ارتباطی دوسویه خواند و افزود: باید این ارتباط موثر در فرآیند تولید تا توزیع خبر به چشم آید و دیده شود.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شمیرانات با تأکید بر این که در روابط رسانه ای برنامه ریزی اهمیت فراوانی دارد، اضافه کرد: در شهرستان شمیرانات، رسانه ها با تلاش فراوان در جهت ایجاد محیطی مناسب و ایجاد امید در جامعه کوشا بوده و در این مسیر از نقد منصفانه نیز غافل نشده اند.

فتحی با تأکید براین که نقد منصفانه یک ضرورت حیاتی است، افزود: چالش های امروز به دلیل نقد منصفانه نیست، یا در مواردی نقد نکرده ایم و یا اگر نقد بوده جانبدارانه انجام شده است، نباید خبر یک خبر با نیت تلخ کردن کام مردم مخابره شود، بلکه نیت اصلی باید اصلاح امور باشد، از طرفی هم اقدامات خوب مدیران شمیرانات را نیز ببینیم، که البته رسانه های این شهرستان همواره در این خصوص پیشگام بوده اند.

وی با بیان این که عدم انتقال درست مطالب و اخبار به اعتماد مخاطب ضربه می زند، گفت: واقعیت این است، که خبر خوب و البته به دور از غلو و بزرگ نمایی، می تواند به افزایش ضریب امنیت عمومی کمک کند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شمیرانات به اهمیت فعالیت مناسب و ارتباط خوب با رسانه و مردم به عنوان جامعه هدف توسط روابط عمومی های این شهرستان اشاره کرد و گفت: همکارانم در ادارات و نهادهای مختلف، می بایست بر ضرورت های عرصه اطلاع رسانی در موقعیت کنونی توجه بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز