معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱:

جشنواره تابستانی "چهارشنبه های معلولین" در ورودی غربی پایتخت اجرایی شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۷:۵۷
کد خبر: ۷۴۲۵۶۰
جشنواره تابستانی چهارشنبه های معلولین در ورودی غربی پایتخت اجرایی شد
حسین معینی کربکندی از اجرای "جشنواره تابستانی دورهمی معلولین"از ابتدای تیرتا هشتم شهریور ماه با محوریت برنامه های شادستان تهران در محله های ورودی غربی پایتخت خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: هدف از اجرای برنامه های سلامت-محور در ایام تابستان، برطرف کردن قسمتی از مشکلات شهروندان در اثر سبک زندگی بی تحرک است چرا که همسو با این بی تحرکی و زندگی ماشینی مشکلات و بیماری های روانی از قبیل افسردگی، احساس ناامیدی، تنهایی و انزوا و ... به وجود می آید.

وی تقویت ظرفیت های اجتماعی شهر را با استفاده از فرصت اوقات فراغت، توسعه تفریحات سالم و ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل و غنی ایرانی-اسلامی و تغییر در رفتار تکراری و روزمرگی شهروندان از اهداف اجرای طرح شادستان تهران برشمرد و افزود:در این برنامه ها، مشارکت های مردمی را در قالب سمن ها و گروه های اجتماعی در راستای تحقق شعار "شهر زیست پذیر؛ شهروند مشارکت پذیر" جلب خواهیم کرد.

 

11

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از دیگر اهداف اجرای این طرح را ایجادفرصت برخورداری عادلانه ازامکانات آموزشی،رفاهی وتفریحی ارتقای سطح نشاط اجتماعی افراد دارای معلولیت، افزایش مبانی شناختی شهروندان ازتوانمندی های افراد دارای معلولیت، افزایش آگاهی شهروندان ازکانون معلولان  و ... بیان کرد.

معینی کربکندی در پایان یادآور شد: در شادستان تهران منطقه21طرح راهوند، گفت و گو در شهر، مدرسه تابستانه، کانون های اجتماع-محور سلامت، تور بازدید از هیومن پارک، فستیوال تشکل های غیر دولتی سلامت-محور و جشنواره های تابستانی دورهمی سالمندان و معلولین در حال اجراست.

 

0

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز