استاندارتهران:

امروز ایثار اقتصادی برای عبور از مشکلات لازم است

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۴۲۸۶۹
امروز ایثار اقتصادی برای عبور از مشکلات لازم است
استاندار تهران در جمع ایثارگران و آزادگان استانداری تهران گفت: امروز ایثار اقتصادی لازم است تا همه کمک کنیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمد حسین مقیمی امروز در مراسم تجلیل از آزادگان استانداری تهران با اشاره به اینکه ایثارگری و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شد اظهار داشت: آزادگان شکنجه‌های بسیاری را تحمل کردند و تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند که انقلاب پیروز شود.

وی بیان کرد: امروز هم گرفتار همان شرایط هستیم که دشمنان همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مقاومت را به شکست بکشانند و انقلاب را از مسیرش بازدارند و یا انحراف ایجاد کنند، دیروز جنگ رودرو بود که راحت‌تر بود چون دشمن را می‌دیدیم اما امروز دشمن جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده که ما هم مقاومت و ایستادگی را انتخاب کردیم تا در جنگ اقتصادی پیروز میدان باشیم.

استاندار تهران با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی مردم با سلاح‌های ابتدایی در خرمشهر و آبادان مقاومت کردند ولی هرگز تسلیم دشمن نشدند افزود: امروز جنگی که بر علیه ما تدارک دیده شده جنگ خاص‌تری است که آمریکا، اروپا و دیگر کشورها هم همراه آن‌ها هستند که مردم بار دیگر با ایمان خود در برابر آن‌ها مقاومت می‌کنند.

مقیمی همچنین تصریح کرد: شرایط امروز شرایط دشوار و سختی است اما با اعتقاد و علاقه مردم می‌توان از این آزمایش پیروز بیرون آمد همین که امید دشمن به جریانات نفاق است و آمریکا به منفورترین افراد متوسل می‌شود به طور حتم ما موفق هستیم.

وی با اشاره به لزوم مقاومت در برابر شرایط سخت اقتصادی گفت: امروز ایثارگران کسانی هستند که در این جنگ با اموال و فکرشان ورود پیدا می‌کنند و برای دفاع از اقتصاد کشور آنچه را در توان دارند به‌کار می‌گیرند، در واقع ایثار اقتصادی لازم است تا همه کمک کنیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز