رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهریار خبر داد:

حکم تعلیق برای ۵ نفر از افرادی که در اتاق اصناف فعلی دارای سمت می‌باشند

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۳:۵۵
کد خبر: ۷۴۳۲۰۷
حکم تعلیق برای ۵ نفر از افرادی که در اتاق اصناف فعلی دارای سمت می‌باشند
کمیسیون نظارت شهرستان در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه بهاره ۱۳۹۷، رای به عزل چهار نفر از اعضای اتاق اصناف شهریار به همراه توبیخ کتبی برای نفر پنجم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا مصلحی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار عنوان کرد: جلسه کمیسیون نظارت شهرستان شهریار که در سالن جلسات اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تشکیل شد. این جلسه درباره نظارت بر برگزاری نمایشگاه بهاره ۹۷، تشکیل و موارد مطروحه و شبهات این موضوع موردبررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ابتدای این جلسه، موضوعاتی از طرف رئیس جلسه در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه بهاره مطرح گردید و با توجه به گزارش‌ها و طرح موضوع‌های واصله از مجاری ذی‌ربط، تشریفات قانونی رسیدگی به موضوعات نمایشگاه بهاره در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای این جلسه نسبت به جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم اقدام شد و نهایتاً با توجه به بررسی‌های اولیه‌ای که انجام‌شده‌ کمیسیون نظارت در راستای برگزاری ادامه فرآیند قانونی موردبررسی دقیق‌تری قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار گفت: نهایتاً در کمیسیون نظارت پس از استماع دفاعیات ۵ نفر از اعضاء هیئت‌رئیسه وقت اتاق اصناف شهرستان شهریار در خصوص نمایشگاه، مواردی انحرافی که در موضوع نمایشگاه دیده‌شده بود، به آنها اعلام شد و نهایتاً کمیسیون با توجه به قوانین و مقررات مربوطه و با در نظر گرفتن همه موارد، وارد رأی‌گیری شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های قانونی و انجام رأی‌گیری در کمیسیون نظارت، کمیسیون رأی به عزل ۳ نفر از اعضای هیئت‌رئیسه فعلی و عزل یک نفر هیئت رئیسه قبلی و همچنین توبیخ کتبی برای یک نفر از اعضاء هیات رئیسه قبلی اتاق اصناف شهرستان شهریار منظور کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار تصریح کرد: با توجه به نظر اعضای کمیسیون در خصوص درخواست عزل اعضا از اتاق اصناف فعلی، باید از طریق استان مورد بررسی قرار گیرد و فرآیند قانونی نیز از این طریق تکمیل گردد؛ پس باید موضوع بعد از تکمیل پرونده در راستای تکمیل شدن باقی مراحل اداری در دستور کار استان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی کمیسیون نظارت در شهرستان شهریار، رأی با تعلیق افرادی که در اتاق اصناف فعلی دارای سمت می‌باشند نیز صادر کرده که پس از شفاف‌سازی هر چه بیشتر و پس از اعلام نظر قطعی استان در آینده‌ای نه چندان دور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه