علی سلگی شهردار ملارد درجلسه مدیران شهرداری تاکید کرد:

مدیران مجموعه شهرداری ملارد بایستی سیاست های اقتصاد مقاومتی را سر لوحه امورات خود قرار دهند

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۹:۵۵
کد خبر: ۷۴۳۲۲۴
مدیران مجموعه شهرداری ملارد بایستی سیاست های اقتصاد مقاومتی  را سر لوحه امورات خود قرار دهند
جلسه مدیران شهرداری ملارد به ریاست شهردار ملارد تشکیل و در این نشست پس از استماع گزارش حاضرین موارد ذیل از سوی شهردار محترم مطرح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، علی سلگی شهردار ملارد در جلسه مدیران شهرداری اظهار داشت، در

راستای برون رفت از مشکلات اقتصادی و تبدیل کردن تهدید به فرصت کلیه مدیران مجموعه می بایست

نسبت به خلق ایده های نو اقدام کرده و در تمامی برنامه ها واقدامات سازمانی سیاست های اقتصاد مقاومتی

که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  ابلاغ گردیده سر لوحه امورات خود قرار دهند .

وی افزود، مدیرانی که دارای شیوه مدیریتی سنتی بوده و در برنامه های خود فاقد ایده های جدید و شیوه های مدرن مدیریتی باشند برکنار و از سایر نیروهای تحصیل کرده که دارای انگیزه و توان مدیریتی باشند استفاده خواهد گردید.

سلگی افزود، در هزینه کرد روزانه می بایست صرفه و صلاح شهرداری مورد توجه کلیه ی مدیران قرار گرفته و از انجام هزینه های غیر ضرور خودداری گردد.

وی همچنین به نکاتی همچون، لزوم تقویت کارگروه های درآمدی و اتاق فکر در شهرداری و سازما نهای تابعه، تعامل کلیه ی مدیران جهت پیشرفت و توسعه روز افزون شهر و جلوگیری از تشکیل دسته بندی های مختلف در سطوح مدیران، بکارگیری پرسنل کارمندی و کارگری شهرداری در انجام برخی امورات اجرایی از جمله رنگ آمیزی جداول ، نگهداری فضای سبز در راستای کاهش هزینه های جاری، ایجاد کارگاه های عمرانی  با استفاده از پتانسیل شهرداری در جهت تامین قطعات بتنی و جداول مورد نیاز پروژه های شهری اشاره کرد.

مهندس سلگی گفت، مسئولان فضای سبز بایستی در جهت حفظ و نگهداری فضای سبز و افزایش تولید گل و گیاه مصرفی به جهت صرفه جویی در هزینه ها  اهتمام ویژه ایی داشته باشند.

تدوین پیوست های درآمدی و پیوست فرهنگی در کلیه پروژه های شاخص شهرداری از جمله پارک مشاهیر در راستای ایجاد درآمدهای پایدار و اجرایی شدن طرح های مصوب در کارگروه سرمایه گذاری در راستای ایجاد درآمدهای پایدار از دیگر نکاتی بود که شهردار ملارد درجلسه مدیران شهرداری تاکید داشت.

 

 

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه