در نشست خبری هفته بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور مطرح شد

کشف ۱۷۵ میلیارد تومان اقلام احتکاری توسط بسیج اصناف

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۰:۳۹
کد خبر: ۷۴۳۲۳۷
کشف ۱۷۵ میلیارد تومان اقلام احتکاری توسط بسیج اصناف
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از کشف ۱۷۵ میلیارد تومان اقلام احتکاری توسط بسیج اصناف و بازاریان تا تاریخ ۲۸ مردادماه امسال در ۲۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران دکتر غلامرضا حسن پور در نشست خبری هفته بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ابتدای این برنامه در تشریح برنامه های هفته بسیج عنوان کرد:

وی گفت، سازمان بسیج اصناف در هفته بسیج اصناف برنامه هایی را از روز دوشنبه ۲۹ مردادماه تا روز یکشنبه ۶ شهریور تدارک دیده است و هر روز با عنوان و مناسبت خاصی است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: همچنین در روز عید سعید قربان برنامه خاصی تدارک دیده ایم که با عنوان مهیا نمودن سفره اطعام در دستو کار می باشد و به صورت سراسری در کل کشور برگزار خواهد شد.

حسن پور در ادامه درباره جزئیات کشف اجناس احتکار شده در کشور گفت: سازمان بسیج اصناف کشور تا دیروز یعنی ۲۸ مردادماه ۱۷۵ میلیارد تومان اقلام احتکار شده را شناسایی کرده است که از این میان مبلغ ۴۱ میلیارد تومان به مواد غذایی احتکار شده؛ مبلغ ۶۵ میلیارد تومان آن به لوازم خانگی، مبلغ ۳ میلیارد تومان به لوازم خودرو و ۶۶ میلیارد تومان به سایر اقلام که شامل آهن آلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، کاغذ و غیره تعلق دارد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خاطر نشان کرد: این سازمان به شناسایی افراد معدودی که به صورت شبکه ای به قاچاق و احتکار و گران فروشی و دلالی اقدام کرده اند پرداخت و گزارشی را درباره این موضوع ارائه داد.

وبه گفته او، این سازمان افرادی را که با مفسدین اقتصادی ارتباط داشتند را شناسایی کرد و همچنین شرکت هایی که اقدامات آن ها باعث کمبود اجناس در بازار را می شود را شناسایی کرد.

حسن پور در پایان خاطرنشان کرد که این سازمان وظیفه کشف و شناسایی انبارهای احتکار شده را داشته اما اقدامات و تصمیم گیری درباره کالاها برعهده این سازمان نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز