بررسی مشکلات شهرک صنعتی شمس آباد با حضور استاندارتهران/طرح اولیه توسعه و آماده سازی باراندازهای شهر آفتاب در ٦٠٠ هکتار

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۰:۱۸
کد خبر: ۷۴۳۵۵۲
بررسی مشکلات شهرک صنعتی شمس آباد با حضور استاندارتهران/طرح اولیه توسعه و آماده سازی باراندازهای شهر آفتاب در ٦٠٠ هکتار
استاندار تهران در ادامه سفر به شهرستان ری در نشستی با حضور جمعی ازصاحبان صنایع شهرک صنعتی شمس آباد درجریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران در سفری یکروزه به شهرستان ری با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد از برخی صنایع چوبی، فلزی و شیشه ای مستقر در این شهرک بازدید کرد.

وی در ادامه در نشستی با حضور جمعی از مدیران عامل شرکت های صنعتی سنگ آونگ،جهان کریستال و ایزوفام مستقر در شهرک شمس آباد در جریان مشکلات صنایع این شهرک قرار گرفت.

طرح موضوعاتی از قبیل بار ترافیک سنگین مسیر ورودی و خروجی شمس آباد،درخواست افزودن رمپ دوم به شهرک صنعتی شمس آباد و تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدها و رفع مشکلات ارزی ،از درخواست های صنعتگران در این نشست بود.

استاندار تهران در این سفر یکروزه همچنین با حضور در روستای خانلق از اقدامات توسعه ای روستا در افزایش میزان سرمایه گذاری در روستا با راه اندازی مجتمع ورزشی چندمنظوره و زمین تنیس و رستوران گردشگری و مزرعه توریستی این روستا بازدید کرد.

بازدید از طرح اولیه توسعه و آماده سازی باراندازهای شهر آفتاب در ٦٠٠ هکتار و شهرک موسسات و شرکت های حمل و نقل کالای تهران در ادامه برنامه سفرهای استاندار به شهرستان ری قرار داشت.

 

نظر شما
پرونده ویژه