معاون فرماندار شهرستان ورامین:

نظارت بر داروخانه های ورامین تشدید شود

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۸:۱۵
کد خبر: ۷۴۳۷۹۳
نظارت بر داروخانه های ورامین تشدید شود
مجتبی بوربور معاون فرماندار ورامین خواستار تشدید نظارت بر داروخانه‌های ورامین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،دومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین با ریاست بوربور معاونت برنامه ریزی فرمانداری وبا دبیری ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت و با حضور دیگر اعضاء ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه  بوربور معاونت برنامه ریزی  فرمانداری ورامین ضمن عرض خیر مقدم به اعضاء حاضر در جلسه گفت : کارگروه تنظیم بازار شهرستان یکی از مهمترین جلسات شهرستان در برهه کنونی می باشد که باید با جدیت و تلاش بیشتری به پیگیری مصوبات توسط اعضاء ستاد تنظیم بازار پرداخته شود .

وی در ادامه ضمن تاکید بر نظارت بیشتر بازرسان شهرستان به لزوم درج قیمت کالا توسط واحدهای صنفی افزودند :در حال حاضر باید بازرسی و نظارت از داروخانه ها و نهاده های دامی در جهت جلوگیری از برخی مشکلات در آینده به صورت مستمر و بیشتر انجام گیرد .

 بوربور با تاکید بر لزوم نیاز سنجی شهرستان در حوزه کالاهای اساسی اظهار داشت : برآورد آمار تولیدات شهرستان ورامین در جهت تامین کالاها و نیازهای مردم در اولویت برنامه های اعضاء ستاد تنظیم بازار قرار گیرد و اقدام قاطع در برخورد با متخلفان احتمالی احتکار کالا ها صورت پذیرد .

 سپس میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان نیز گزارش تحلیلی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته های گذشته ارائه و اظهار نمود: لزوم همکاری اعضاء ستاد تنظم بازار در جهت برگزاری گشت های مشترک بازرسی و نظارت و تهیه اقلام و کالاهای اساسی مردم نیازمند همکاری بیشتر کلیه اعضاء می باشد .

در پایان نیز هر یک از اعضاء  ستاد به ارائه  گزارشاتی پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز